omuleti

Tuesday, July 31, 2007

pula stat laic

am placerea sa constat ca toata lumea considera ca sunt un freak fiindca nu mi se pare normal sa-i vad pe alesii tarii la teve jelindu-l pe preafericit si decretand doliul national aferent.

nota bene, daca eram consiliera vreunuia dintre ei, il trimiteam pachet la toate posturile sa-si faca numarul, ca la anu' e alegeri :D, but I still find it "not ok".

cand a fost aia cu sa scoatem icoanele, ma gandeam ca ce sa ne mai facem, s-au terminat toate problemele din scolile romanesti, asta a mai ramas nerezolvata. cand am verbalizat-o pe asta, mi s-a spus ca "in tara asta se intampla o gramada de nenorociri si matrapazlacuri si te-a gasit pe tine marea problema de etica a omului de stat, ca iese basescu sa-l planga pe teoctist". stiu, frate, nu consider ca e un capat de tara, doar ma racaie, pardon, decat ma racaie :).

azi am vazut mail mirobolant pe freeex (lista de discutii Freedom of Expression a jurnalistilor din Romania) cu subiectul "sa implinim visul patriarhului acum: inaltarea catedralei mantuirii neamului". mda, nu mai bine facem de banii astia ceva azil de batrani, ca Dumnezeu dragutu' s-ar bucura mai mult?

e o agitatie in presa pe care eu nu o inteleg. after all, the dude a asistat intr-o mutenie crestina la demolarea bisericilor inainte de '89 si (asta e o amintire vaga, mea culpa daca ma insel) a colaborat cu securitatea. Dumnezeu sa-l ierte, ca are de ce.

ma rog...

later edit: Eveniment: Vadim a presimtit moartea Patriarhului. gizas...

later later edit: (insotit de spume, bagat/scos, injuraturi si multumiri Canadei ca exista macar ca perspectiva de viitor):

"Membrii Consiliului Naţional al Audiovizualului recomandă posturilor de radio şi de televiziune ca, în aceste zile cernite, în urma decesului Preafericitului Părinte Patriarh Teoctist, să-şi adapteze programele la doliul naţional stabilit de Guvernul României.
CNA solicită radiodifuzorilor să dea dovadă de responsabilitate şi respect faţă de tristeţea milioanelor de români, renunţând la difuzarea programelor inadecvate acestui moment dureros
"

9 Comments:

At 1:34 PM, Blogger OnionSoup said...

sa cotizam la catedrala neamului, dar pt asta sa faca fiecare cate un credit de nevoi personale.

sa vand care pe unde sta, si sa ne mutam cu totii in ea, ca sa ii dam, in doamne iarta-ma, un folosintz.....

 
At 2:27 PM, Blogger Calin said...

Zau ca nu slabesti omul nici cand a murit. In loc de un Dumnezeu sa-l odihneasca tu zici asta! :))

 
At 2:32 PM, Blogger runbaby said...

am zis sa-l ierte (implicit sa-l odihneasca) :), nu cu el am ceva de impartit, de morti numai de bine :D, ci cu toata isteria mediatica aferenta mortii lui.

 
At 5:12 PM, Blogger Sandra G said...

you're soooo not a freak. mi se par la fel de deplasate toate chestiile despre care ai zis ca ti se par deplasate :) cool post.

 
At 10:44 PM, Blogger Mihai Alexandrescu said...

Eu unul abia astept sa dau ortul, ca sa port o discutie de la suflet la suflet cu toata popimea gen Teoctist. O discutie sincera despre Al de Sus, care cica este Creatorul. Mare branza ce a creat el: niste pampalai care dupa 5,6 ore put a transpiratie de te-ndoaie. Daca asta e capodopera... Nu ma credeti? Urcati-va in orice autobuz. Si spuneti-mi mie daca Dumnezeu nu se cheama Armani. Sau dupa gust. Mennen Speed Stick, na! cam multi atei, bre!

 
At 9:08 AM, Blogger Unknown said...

Eu presimt un cutremur, ii e sila pamantului romanesc de atata ipocrizie cat tre sa duca. Toti aia de isi fac cruci cand trec pe langa biserici, de uita si sa mai tina mana pe volan, isi storc lacrimile acum, doar-doar i-o vedea bunul si iertatorul Dumnezeu. Beah!

 
At 6:41 PM, Blogger ionuţ said...

misto chestia cur ecomandarea CNA-ului. btw, la ce ora e vecernia la Guerilla? - ca utrenia mi-a scapat:)

 
At 10:39 PM, Blogger Cakeinmyear said...

nice one, ce ma distreaza cum a dat piosenia in toti, pana ieri bautura si femei pentru toti baietii mei acu' de cand muri popa ne punem toti in genunchi tinem post si dam acatiste sau si mai bine scriem la ziar despre.
trist.

 
At 9:44 AM, Anonymous Anonymous said...

Tot ma mir cat de... extreme sunt uneori atitudinile "oficiale" cand vine vorba de religie - hiperlaicizare aici : http://www.cbc.ca/canada/toronto/
story/2006/12/14/christmas-tree.html, gest considerat de altfel putin exagerat si de reprezentanti ai altor religii...

 

Post a Comment

<< Home