omuleti

Sunday, August 05, 2007

Father...

- Yes, son
- I want to kill you (metaphorically speaking)

M-a pus sa stau la coada la loto ca "il omor cu mana mea daca ii ies tocmai acum numerele pe care le joaca de ani de zile". El era intr-o zona a orasului in care erau cozi uriase; eu am stat doar trei sferturi de ora.

Daca m-a vazut cineva cunoscut acolo, I will have no social life whatsoever anymore.

Mi se pare asa o porcarie chestia asta cu loto si religiozitatea cu care oamenii spera la banul nemuncit.

Era groaznic de cald in agentia loto si era plin de oameni care numai in fund n-aveau aur (sau poate si-acolo, da' era greu de vazut).

On top of it all, s-a dovedit ca i-a luat si maica-mea bilet cu NUMERELE, asa ca am stat la coada, m-am umilit intreband cum se procedeaza si incercand sa imprumut un pix de la indivizi necooperanti DE-GEA-BA!

Si mai aveam (am) si de lucru!

I am so pissed!

4 Comments:

At 2:24 PM, Blogger OnionSoup said...

si daca se face si castiga, I bet you'd want some piece of the action :)

 
At 2:41 PM, Blogger runbaby said...

how much are you betting :P?

maybe we can start an agency of our own :))

 
At 12:47 PM, Blogger moonbaby said...

bai, deci, io nu mai pot fi vazuta cu tine in public :p

 
At 1:11 PM, Blogger runbaby said...

stiam...

 

Post a Comment

<< Home