omuleti

Tuesday, August 07, 2007

te uita cum ploua noiembrie-n vara

m-a muscat pisica, dar plec la sziget. s-a infectat si iau antibiotic, dar plec la sziget. e al saselea an in care merg si de trei am zis ca sigur nu mai calc, dar plec la sziget. o sa fac o ora in loc de 12 (stricto senso, ca la bani marunti drumul pana la aeroport si frichineala pe acolo mananca alte 4 ore), dar plec la sziget. nu mai stau pe insula (another first), dar, helas!, ma duc la sziget.

daca ai fi vrut sa traiesti pe vremea woodstock, dar s-a dat inainte sa ajungi in fata, sziget e cea mai apropiata varianta moderna, deci plec la sziget.

daca vrei sa vezi ce simplu s-ar putea guverna lumea cu muzica si droguri la liber, du-te la sziget, eu plec intr-acolo ;).

nu mi-am facut inca bagajul, dar plec la sziget. nu am slabit cele 10 kg. propuse ca sa ma simt bine acolo, dar plec la sziget. nu pot sa-mi iau bicicleta cu mine, dar plec la sziget. nu mai am demult 20 de ani, dar plec la sziget. nu mai am nimic de adaugat, dar plec la sziget.

pa :)!

9 Comments:

At 12:33 PM, Blogger OnionSoup said...

bestial!

 
At 8:48 PM, Blogger Cakeinmyear said...

Have fun!

 
At 2:55 PM, Blogger Parizian said...

Start wearing purple wearing purple!

 
At 4:49 PM, Blogger lorin said...

szigeeeet! n-am mai fost de 4 ani... :(

 
At 4:01 PM, Anonymous Anonymous said...

have fun! [I'm sure u will :)]

 
At 8:59 PM, Blogger monsoux said...

nici eu nu m-am intors inca :) dar festivalul e gata

 
At 12:18 AM, Blogger OnionSoup said...

buna ziua, stimata doamna, cand va intoarceti la aparat? :)

 
At 3:11 PM, Blogger runbaby said...

multumesc, dragutilor, am avut fun, sper ca si voi :). sa ne fie de bine!

 
At 7:10 PM, Blogger Bianca H. said...

am fost si eu pe acolo...nice

 

Post a Comment

<< Home