omuleti

Monday, August 20, 2007

sziget sepia

"Tu si prietenii tai sunteti niste distrusi care traiesc permanent intr-un Sziget sepia", i-a spus cu nerv si tafna un fost iubit la despartire prietenei mele celei mai bune. El nu intelegea mare lucru din ce se intampla, dar chestia cu Sziget sepia a pocnit-o frumos din condei, doar ca a spus-o ca si cum ar fi fost un lucru rau. Genul de intimitate calda care se naste in sanul unei gasti care a impartasit, printre altele, niste ani de festival e ceva dens, complice, relativ exclusivist si foarte fain si, cel putin pentru mine, greu de descris.

Cum a fost anul asta? Frumos ca de obicei, praf ca de obicei (in toate sensurile), vanzoleala ca de obicei si oboseala ca in ultimii doi ani, de cand varsta isi spune cuvantul in moduri prozaice si de neocolit, gen durerea de picioare care nu te mai lasa sa mergi nicaieri, care te trimite sa stai jos la un concert unde toti danseaza si care te ispiteste sa nici nu te mai ridici de la bun inceput, ca sa poti sta relaxat.

Bag seama ca fac fraze foarte lungi :).

Mi-am reconsolidat legatura amoroasa cu Budapesta, capitala "so close but still a world away from Bucharest", cu poporul ungur mereu zambitor, calm si sfatos (you guys deserve not only Ardealul, da' intreaga tara, desi n-aveti ce face cu ea decat s-o dati la reciclat) si cu festivalul in genere.


Photo by 11 0 11

Drept care ma opresc. Dupa 6 ani consecutivi de Sziget, povesti frumoase, tripuri asijderea, ras cu lacrimi, lacrimi cu rasete, reumatisme, enervari, dansuri, nopti albe, substante, jocuri, poturi si artificii, ma dau la o parte. I had my share, I loved it, I need more vacations wise. Nu vreau sa cred ca ma indrept spre all inclusive in Caraibe, dar o Europa intreaga si nu numai lies ahead pentru a fi vizitata si turistic, nu doar cu seminarii sau alte interese obscure :).

In ultima seara am plecat foarte devreme de pe insula, fiindca racisem ca ultima mamaie prapadita si nu mai faceam fata. Carduri de multime se imbulzeau sa intre ca sa prinda ultima noapte de dragoste cu festivalul, eu eram dintre aia uncool care isi taraiau picioarele spre iesire si mai aveau si lacrimi in ochi.

I wanna be the last hippie standing, not the first hippie sitting. Thank you, my beloved Sziget for all the magic that we shared. Si cand vor fi documentare despre tine ca Woodstock-ul anilor '90, o sa zambesc dintre riduri, proteze si scleroza si o sa spun: "Am fost si eu acolo".

*O relatare cu formatii si alte considerente pamantesti despre festival am scris deja pentru o revista care va aparea in septembrie; dupa ce apare, voi publica textul, daca va fi cazul, si aici.

12 Comments:

At 2:14 PM, Anonymous Anonymous said...

nu stiu daca euforia woodstock-iana ti-a intunecat mintile, sau numai febra musculara :) ai, cu alte cuvinte, oaresce scuze. dar numai oaresce ! chestia cu "ardealul si tara intreaga, etc etc etc puteai sa ti-o economisesti.

 
At 2:54 PM, Blogger OnionSoup said...

misto tipu cu sepia. e cumva liber acum? :P

eu n-am fost niciodata nicaier nici n-am avut gasca. tre sa fie misto

 
At 3:03 PM, Blogger runbaby said...

@pseducsongor

hai ca numai cu nationalistii nu intrasem inca in conflict. I am also gay friendly, ma pis pe biserica ortodoxa romana si cred ca drogurile fac planeta mai buna, so bring on toata armata ultra :)

@onionsoup

u don't want him :). haide, ma, cum poti sa zici ca n-ai fost nicaieri, ca ai fost. and why don't you take jo and go to sziget next year, huh? you'll love it :)!

 
At 6:07 PM, Blogger moonbaby said...

runbaby, dupa povestea cu loto, urci mai departe pe culmile uncoolnessului? :p las ca la anu ne dam prin ioropa (pe 2 roti?) si reintram in trend ;)

onionsoup, it just happens that i know ca in prezent este liber :D

 
At 8:32 PM, Blogger OnionSoup said...

Moonbaby, o fi vorba despre tine acea prietena care s-a despartit de sepia boy si te pomenesti ca am facut vreo gafa :)

my bad !

 
At 10:35 AM, Blogger monsoux said...

super cool poza si postul. Pentru ca inca ma mai tin balamalele si pentru ca m-am simtit ca dracu' cand m-am uitat pe foaia de raspuns la chestionarul de la poarta, eram singurul peste 30 pe foaia aia, si pentru prima data la Sziget! propun niste strategii alternative... detalii in privat. De abia astept relatarile pe larg, incerc si eu ceva pe blog la mine, dar imi lipseste timpul.

Moonbaby, I got you ;)

 
At 12:21 PM, Blogger runbaby said...

heh, monsoux, asa ne ducem, incet, incet :))... astept cu interes detaliile pe privat.

moonbaby, we'll have to work something out, altfel o sa ne calce megastarul pe trecerea de pietoni cu noua lui masina personalizata si nici macar n-o sa opreasca sa se uite, asa de uncool vom fi...

onionsoup, poti fii sigura ca nu s-a ofensat nimeni, in fact cred ca moonbaby a ras de-a picat de pe scaun. sepia dude tends to be a really narcistic-self-absorbed-almost-girly-like-pretty boy, so you might want to take him shopping, but that's how far I would advise you to go :))

 
At 2:30 AM, Blogger verbiaj. said...

Ai ceva la mine pe blog.

 
At 6:15 PM, Anonymous Anonymous said...

patetic.

 
At 6:28 PM, Blogger runbaby said...

ma, tu esti ala cu "get a life" de la postul cu viata ca-n filme, nu :)? ce mai faci?

 
At 9:07 PM, Anonymous Anonymous said...

esti in eroare. nu sunt ala.

 
At 9:18 PM, Blogger runbaby said...

si ce s-a intamplat, ti-ai pierdut lopatica?

 

Post a Comment

<< Home