omuleti

Wednesday, September 12, 2007

homo what?

am vazut aseara I Now Pronounce You Chuck and Larry, dupa ce initial am zis sa nu vreau, fiindca citisem in diagonala un articol in tvmania, in care scria ca productia a fost considerata de criticii americani "plina de glume rasuflate, homofoba (s.m.) si lipsita de clasa".

dude, tuse groase, da, umor uneori indoielnic si alteori chiar pontos, da, clisee si dulcegarii de comedie de familie americana, da, dar homofob?! cum poti sa vezi filmul asta si sa zici ca e homofob? e un manifest antihomofob in toata regula si eu chiar sper sa mearga multi bizoni romani (si nu numai) la el si sa iasa de acolo macar putin pe ganduri. si sunt cateva scene pentru care merita sa-l vezi, te surprinzi razand desi ai vrea sa strambi din nasucul elitist si sa zici ca e un umor prea popular pentru tine :). si btw de political correctness, daca pelicula asta pacatuieste fata de vreo categorie vulnerabila, aia este doua: femeile si grasii :).

in alta ordine de idei, un film that is definitely a must and now I'm serious este asta. The Lives of Others este in meniul obligatoriu al oricarui nostalgic comunist, al oricui care crede ca, daca romanii o duceau ca aia din RDG, Ceausescu era si acum la putere si, nu in ultimul rand, al oricui care vrea sa vada un film extraordinar de bun.

si, intr-o cu totul alta ordine de idei, am trecut acum 5 minute pe langa un televizor dat pe realitatea, din care graia o voce patrunsa de importanta si gravitate: "azi, 12 septembrie, romanii vor afla cine este noul lor lider spiritual". blablabla something, transmisie directa de la dealul mitropoliei si apoi dezbatere (cum altfel?) in studio. mo' focka, liderul meu spiritual e cel mult gandhi, so stop broadcasting crap and try to run back to this century asap. good night and good luck!

poza de aici

5 Comments:

At 10:31 AM, Blogger simonacratel said...

Ciudat, uite, "Das leben der Anderen" mi s-a parut slabut. Oare ce te-a impresionat?

Mi s-a parut patetic cu cuplul acela de snobi si cu problemele lor, si cu aia care se sinucide.

In fine, mi s-a parut si siropos si brutal. Si mi s-a parut ca nu are nici subiect. Ca e prea monoton si povestea simplista.

:)

 
At 11:21 AM, Blogger runbaby said...

de gustibus, I suppose :). plus ca tu percepi altfel germania si problemele de acolo, clar ai o viziune mai directa si aplicata. m-a impresionat eficienta aceea rece a STASI care in Romania echivala cu brutalitatea bataii si m-a rupt finalul. mi s-a parut perfect.

 
At 12:14 PM, Blogger simonacratel said...

In Germania eficienta rece si detasata este mai de actualitate ca oricind. Dar chestia este ca nu e ceva rau. Dureaza pina te obisnuiesti si o adopti si tu partial, apoi totul merge ca uns.

Eu nu stiu mare lucru despre Germania. dar chestia este ca o tara este foarte mare si nu poti s-o cuprinzi. exista din toate cite putin, dar aici ratiunea rece are intiietate. Eficacitatea. economia de energie fizica si economia in toate. dar ca peste tot, nu e ca si cum the shit wouldn't smell.

cunoscind cit de cit realitatea de aici, filmul mi s-a parut siropos. nu mi-l pot imagina in ceea ce vad zi cu zi.

:)

 
At 3:38 PM, Anonymous Anonymous said...

Cand am vazut filmul "The lives of others" aveam in MSdos toate proviziile de iarna ale lui Bugs Bunny. A reusit neamtul ala securist sa bage frica in mine. Nu am vazut pe nimeni atat de meticulos. Cred ca nu avea o musca in casa. Stateau toate la geam si asteptau aprobare de la partid pentru a survola zona.

Anyway, ideea e ca si mie mi-a placut filmul si cred ca este unul din cele mai bune pe care le-am vazut anul asta. Cat despre Chuck si Larry nu o sa ma uit la el pentru ca e cu Adam Sandler si nu mi se pare deloc funny tipul.

 
At 3:55 PM, Blogger simonacratel said...

Daca neamtul ala a bagat frica in tine, sa nu emigrezi in Germania.

Serios.

 

Post a Comment

<< Home