omuleti

Thursday, September 13, 2007

toti fiii patriei invata azi

je viens de passer calin. care calin? calin popescu. care calin popescu? hai ca-l stiti, ala mic si negricios de respira greu cand trebuie sa zica "pe" inainte de "care". da, chiar el. eu in drum spre birou pe langa parcul icoanei, el in drum spre scoala centrala sa (presupun) deschida anul scolar. masinile le-au tinut ei pe loc cu gabori, dar eu, ca roman si biciclist, ma comport dupa cum mi-e mai bine in trafic, de obicei ca vehicul, dar, cand situatia o impune, ca pieton. asa ca am trecut frumos pe langa politisti si m-am trezit pedaland pe straduta cu scoala centrala printre spp-isti nedumeriti si cu tariceanu dandu-se jos din masina in fata mea.

that was a major lol. toti bodyguarzii lu' soferii lu' bodyguarzii lui tariceanu se holbau la mine - pe bicicleta si imbracata gen hippie girl meets acid trip - intrebandu-se "ce e asta" si "ce ar trebui sa facem". cred ca by the book eram o potentiala amenintare minora (puteam sa-i strig lui tariceanu vorbe grele gen "nominativ, acuzativ, dativ" si alte mascari), dar era vizibil ridicol sa incerce sa ma opreasca.

pana la urma tariceanu a luat-o spre scoala, spp-istii dupa el, eu drept inainte pe drumul meu. m-a distrat wtf-ul lor nerostit si inadecvarea mea totala la ce se intampla acolo (story of my life :)). pacat ca n-are si tariceanu blog so we could compare notes on this...

13 Comments:

At 3:27 PM, Blogger Popa Prostu' said...

Călin, le coquin, s'attendait que tu lui fasses un gros câlin. C'est malin!:)

 
At 3:58 PM, Blogger runbaby said...

oui, et puis le SPP me faisait une petite doborare din mers :))

 
At 5:56 PM, Anonymous Anonymous said...

si daca tot ai fost atat de aproape de premier, din ce masina a coborat, un SUV? Nu te-ai uitat daca avea si o bicicleta pe langa... sau prin portbagaj?

 
At 6:00 PM, Blogger runbaby said...

pff, era neagra si nu era jeep. cam aici se opreste putinta mea de a descrie o masina :)). bicle nu vazui...

 
At 6:12 PM, Anonymous Anonymous said...

pai cum nu vazui? tocmai povestii pe alte meleaguri ca suv-ul nu-i jip, nu? sau se duse rapid memoria ta... offf, si eu care hotarasei sa-mi car toacla in portbagaj la sfatu' tau...

 
At 8:12 PM, Anonymous Anonymous said...

hahaha! asta mi-a placut cel mai mult din cât ai scris pâna acuma :)
fain posting ! mmmuaahhh, hippieoato!

 
At 10:55 PM, Blogger runbaby said...

@kogaionon

ah, ba da, imi amintesc, mea culpa, sunt niste lucruri de-o opacitate densa pentru mine, de pilda matematica, masinile, ordinea...:))

sper sa nu renunti la toacla@portbagaj. si ma bucur ca te-ai gandit sa incerci :).

@howler

thanks :)

 
At 11:28 PM, Anonymous Anonymous said...

trebuia sa iei mainile de pe ghidon si sa strigi: "ajutooor! n-o pot opri! mi-a sarit lantu', mi s-au dus franele si mi-a crapat un pinion! la o parte! vvvvvrrrrrrrrruuuuummmm! tit-tiiiiit!!!"

 
At 9:37 AM, Blogger runbaby said...

si dupa aia sa-l calc casually pe tariceanu pe pantofii armani :D.

m-am mai gandit si tin sa precizez ca gasesc sintagma "densitate opaca" absolut stupida...

 
At 3:03 PM, Blogger OnionSoup said...

daca era in campanie erectorala, sau macar in opozitie, probabil ti-ar fi intins mana, te-ar fi tintuit cu privirea ca si cum pentru tine se afla acolo si s-ar fi prezentat. dar asa....

asa m-am trezit eu in 2005 cu geana care mi-a zgaltait mana din cot la o receptie, m-a sagetat cu privirea si a zis putin rarait, desi nu era nici un r: "mircea geoana"

 
At 3:06 PM, Blogger OnionSoup said...

ba era un r....

 
At 12:05 PM, Blogger broxigard said...

si eu mai dau din cand in cand de cate o personalitate din asta....
odata era sa il daram pe Marian Ralea pe undeva prin Universitate, ne uitam amandoi in directii opuse si cred ca visam (tot amandoi) la cai verzi pe pereti, cand ne-am ciocnit unul de celalalt.
am mai fost odata intr-un bloc si era sa o lovesc cu usa pe "nu stiu cum o cheama" ca nu ma uit (varianta romaneasca din serialul La Bloc, a nevestei lui Al Bundy), tipa aceea creata cu parul negru...
eu mergeam la cineva, iar ea mergea la coafor in acel bloc - la parter

Uite imi place blogul tau, iar daca vrei vino sa facem schimb de linkuri.
Daca esti de acord, trimite-mi un mail sau lasa-mi un mesaj pe blog...

Salutare !

 
At 12:41 PM, Blogger runbaby said...

@broxigard

don't kill the magician :))! multumesc pentru aprecieri. sper sa nu te superi, dar eu nu practic ceea ce se cheama "schimb de linkuri". cand dau peste ceva ce-mi place (si-mi ia de obicei o vreme sa ma lamuresc), pun link-ul in brogroll, dar e ceva complet aleatoriu si subiectiv.

 

Post a Comment

<< Home