omuleti

Wednesday, September 19, 2007

she's got Bette Davis' eyes

dau din casa :)





10 Comments:

At 11:29 AM, Anonymous Anonymous said...

pisica asta stie sa muste si sa zgârie ?!?
nu te credddddddd :))))

 
At 12:40 PM, Blogger runbaby said...

eh, de muscat a fost o singura data, cand i s-a facut o injectie, deci era, cum s-ar spune, in dreptul ei :)). in rest, cu pisicile si cu alte animale isi imparte ghearele, cu oamenii just mrrr and trrr :)...

 
At 1:55 PM, Blogger simonacratel said...

Am o reactie alergica doar cind ma uit la poza :)

 
At 3:18 PM, Blogger simonacratel said...

ia zi, ca si tu ai poza pe blog, nu-ti scrie niciun tignit versuri, nu te asalteaza nimeni cu mailuri?! ca vreau sa stiu daca m-am nascut eu sub o stea norocoasa sau e doar normal

:)

 
At 3:26 PM, Blogger runbaby said...

mai, n-am avut parte de versuri :)... acum, mai sunt oameni care incearca, tu poti sa accepti sau nu; in general aici se opresc lucrurile.

ce patesti tu cu tipul ala seamana oleaca a hartuire si, daca vrei sa scapi de el, cel mai bine e sa il ignori complet si sa-i moderezi comentariile, dar imi dau seama ca e aiurea si putin trist...

 
At 3:26 AM, Blogger Popa Prostu' said...

a totally awesome cat: she's got the beautiful eyes, she's got the look which hides so much personality.may her live loooong!

 
At 8:56 AM, Blogger runbaby said...

a totally awesome cat, I just love you for that :). are personalitate sa mai dea la 3 :))... merci!

 
At 4:35 PM, Blogger OnionSoup said...

pisica asta e marfaciune. mai ales ca am si atins materialul genetic. e asa moale si understated sub blana aia stufoasa :)

 
At 10:36 AM, Blogger Cristian said...

actually, oricât de mult ne'ar gâdila plăcut la ureche vocea lui Kim Carnes, pisica din figura alăturată pare mai degrabă un faun în plin carnaval veneţian! ;)

 
At 12:30 PM, Blogger runbaby said...

bre, iti zic cinstit, ma bagasesi in ceata in cu kim carnes, traiasca enternetu', ca nu stiam ca asa o cheama pe distinsa doamna cu sansoneta :))...

sa-ti zic ce grafitti am vazut eu in venetia acum multi ani "venezia sopra tutti". asa e si pisica mea ;)...

 

Post a Comment

<< Home