omuleti

Tuesday, November 27, 2007

She's so scared

Fac un curs si una dintre teme a presupus un schimb de eseuri nu doar intre cursanti si formator, ci si intre cursanti, grupati doi cate doi. Eu am picat in grupa cu cea mai draguta fata de la curs. Ochi migdalati, par brun, fata smeada, imbracata impecabil, silueta zvelta si dreapta. Also smart. Minor self trust issues vizibile din cum vorbea. 20 something years old. Eseul ei era cald, frumos, scris cu suflet si cu emotie. Din el aflai, printre altele, ca aceasta fata se considera grasa. Ca viata ei este o continua dieta. Ca ea crede ca va fi grasa mereu.

Ieri am ajuns la un cabinet de nutritie unde am vazut o alta fata slaba. Venise acolo sa slabeasca. Nu avea nimic din emotia si sensibilitatea celei de mai sus, dar era macinata de acelasi tip de disperare. Spunea ca a mancat doar un mar toata ziua. Se plangea ca nu are forta sa faca sport. Sustinea ca toti oamenii din jurul ei ii spun ca este grasa. Se vedea pe fata ei ca si ea crede asta si ca sufera cumplit din acest motiv.

Cri imi povestea ieri ca a vazut o mama spunandu-i fetitei ei de trei ani ca este grasa si ca trebuie sa slabeasca.

This is such a sick environment for young girls. Si ce e cumplit e ca trebuie sa fie severely anorexic ca sa se sesizeze cineva. Altfel, sunt prea multi oameni pe lumea asta care vad o fata ca incearca sa supravietuiasca cu un mar si o lauda si-i spun ca sufera baba la frumusete. Cata vreme o sa fie pline copertile de reviste cu femei care arata ca proaspat iesite de la Auschwitz si care sunt glorificate pentru asta, o sa curga rauri de cerneala pentru scrieri in care fete frumoase isi vor deplange ipotetica uratenie. It just breaks my heart to see that.



Later edit: Eu insami sunt o fosta anorexica, o persoana care se lupta cu probleme de greutate si stima de sine si cineva care considera ca e bine sa se vorbeasca despre asta cu exemplul personal in dinti, ca lumea sa stie si sa ia aminte.

37 Comments:

At 3:41 PM, Blogger OnionSoup said...

it feels a bit strange that you'd go out of your way to expose someone like that.
i dunno, m-am simtit putin stanjenita citind.

 
At 3:46 PM, Blogger runbaby said...

uh, I didn't quite catch that. Ce anume am expus?

 
At 5:01 PM, Blogger Ciupel said...

Nimic!... nu ai expus nimic... da nu le mai plange de mila astora cu pata pusa ca-s grase... intelege ca ele n-au altceva cu ce sa-si omoare cele 650 000 de ore cate ne sunt date (in medie), asa ca-si fac... Singurul lucru pe care-l poti face pentru ele, este sa le arunci un "Vai, fata , da ce te-ai ingrasat!" cand le intalnesti. Asa vor fi bucuroase ca au intalnit pe cineva care le intelege!

 
At 7:48 PM, Blogger OnionSoup said...

cu comentarii de genul asta progresam noi :)

 
At 11:24 PM, Blogger Simona said...

Deci la cit de image-conscious e lumea in Romania, I think no effort is too big right now to raise awareness about this problem. Mai sint multe de facut pina sa-si dea seama lumea cit de negative sint presiunile de genul asta. Runbaby nu a expus o persoana, a expus o problema si inca una deloc de neglijat.

 
At 12:26 AM, Blogger OnionSoup said...

k, deci sa fac pe avocatul diavlului pana la capat: in acest caz, runbaby nu are nimic impotriva sa ii arate postu asta fetei aleia, nu? :)

 
At 3:41 AM, Blogger Simona said...

Nu pot sa vorbesc in numele lui Runbaby, dar ma indoiesc ca a scris postul asta cu intentia sa se simta cineva prost; nu da nume si descrierile sint generice. Again, ea critica un fenomen social, nu o persoana. After all, incheie cu "fete frumoase isi vor deplange ipotetica uratenie. It just breaks my heart to see that."

 
At 8:41 AM, Blogger simonacratel said...

(cealalta simona, aia din germania lol )

aaa, esti total pe gustul meu!

zilele trecute am intrat pe blog la o fata care scrie foarte bine dar e obsedata de greutatea ei si de cum arata! daca as fi fost ma-sa, as fi paruit-o!

E o mare timpenie, si nici macar nu stiu pentru ce fac femeile asta, ca nu cred ca barbatii gasesc o scindura atragatoare. Cred ca fac asta pentru alte femei care au si ele la rindul lor creierul spalat de reviste si vedete. Normal, cind consumi cocaina sau altele, nu mai maninci, dar o femeie normala, care e activa si dinakica, nu prea vad cum sa supravietuiasca atunci cind nu se hraneste!

E cea mai mare prostie din vremurile noastre! Si ce e mai rau, este ca fetele tinere sunt lovite din plin, pt ca sint credule si proaste!

Ca sa nu mai vorbim ca barbatii nu merita nici sa-ti pui un pantof cu toc pentru ei, d-apai sa te chinui intr-un fel!

Pe subiectul asta as putea sa delirez o zi ! hahaha

groaznic, si ma bucur ca gindesti la fel

 
At 9:21 AM, Blogger runbaby said...

@onionsoup

tocmai i-am scris fetei si i-am dat linkul. ca sa nu mai fie probleme de deontologie sau sa ma traga de maneca diverse persoane.

@ciupel
nu te supara, nu cred ca poti sa intelegi ce mecanism sensibil si complex e implicat in povestea asta.

@simona & simona
ma bucur ca vedeti lucrurile asa :).

 
At 12:37 PM, Blogger Mikidos said...

eu am fost o mica somaleza toata viata, cu picioare subtiri si burtica rotunda. am facut un fel de cure suspecte pe la 18 ani, m-am imbolnavit - intai cu stomacul, apoi cu altele. dupa care am inceput sa mananc. pur si simplu am mancat tot ce mi-am dorit. nu sunt nici grasa, nici slaba. intre a ma imbolnavi si a fi o "bunesa" mai rotunda, aleg sa fiu o "bunesa". nu un trend in materie de greutate ne conduce in viata asta. bietele fete nu au altceva de facut decat sa se infometeze, va dati seama nu? daca ar avea un job, o treaba, orice treaba..ar slabi, credeti-ma. muncesc, slabesc. despre situatia mamei cu fetita de 3 ani care era grasuna - unii parinti isi indoapa copilele ca pe gascanii pt fois gras. nici o mama nu se gandeste ca unui copil grasun ii este mai greu in copilarie si ii va fi si mai greu in adolescenta. eu am fost o zvelta, slabanoaga, rumena ca lamaia, dar am prietene care au fost grasane de mici, care au tinut cure si s-au chinuit sa slabeasca..prietenele mele grasune nu alergau, nu sareau coarda, nu topaiau..deci unele mame gresesc, crede-ma. copilelelor li se asigura o adolescenta de cure si dereglari hormonale de la tot felul de "tratamente" de "slabeala"..parerea mea:)

 
At 2:58 PM, Blogger Sahara Penguin said...

Nu cred ca discutam aici numai despre "bietele"fete care nu au ocupatie... eu cunosc femei inteligente, cu joburi in regula care fac treaba asta. Cu marul, I mean. Si e in regula. Toata lumea crede ca e in regula. Mai putin eu - iar in momentul in care starnesc discutia este mai mult decat evident ca EU am o problema cu asta, si ca poate daca as avea vointa as face-o si eu, dar pentru ca nu am...

Whatever... stii ca am avut si eu o chestie din asta. Pe blog adica.

 
At 3:03 PM, Blogger runbaby said...

stiu ca ai scris si tu despre asta, I think we should both goth somewhere in Norway and start an ashram or so :)

 
At 3:41 PM, Blogger Madeinbukarest said...

Daca Norway este tzara doamnelor din reclama Dove atunci ma alatur si eu cu toti colaceii si pernitele celulitice din dotare.

Ref. mama cu copilul de 3 ani - una este sa previi o adolescentza plina de cure pentru copilul tau printr-o alimentatie sanatoasa si echilibrata si alta este sa-i intiparesti pe creier inca din fasa sentimentul vinovatiei pentru modul in care arata.

Acum nu stim exact cum a pus mama aia cu copilul de 3 ani problema in context dar cred ca suntem o societate in care aparentele sunt foarte importante si prin urmare suntem de mici spalati pe creier ca daca nu ne incadram in standarde suntem defecti.

In alta ordine de idei - despre ce cabinet de nutritie este vorba si would you recommend it?

Sencs :)

 
At 3:58 PM, Blogger Ciupel said...

Runbaby ai perfecta dreptate: niciodata nu voi putea intelege "mecanismul sensibil si complex, implicat" intr-o tampenie. (o apucatura).

 
At 4:03 PM, Blogger runbaby said...

Anorexia nu este o tampenie sau o apucatura. Este o boala si inca una grava, camuflata sub faptul ca toata lumea tine, mai mult sau mai putin, regim. Tulburarile de comportament alimentar sunt ceva cat se poate de serios, care afecteaza foarte multi oameni, in special femei, datorita faptului ca asupra lor se exercita o presiune sociala mult mai mare din punct de vedere al aspectului fizic. Parerea mea este ca, daca nu intelegi ceva, dupa cum singur recunosti, nu este corect si nici frumos sa aplici etichete si inca unele destul de dure.

 
At 5:10 PM, Blogger Ciupel said...

Nu... nu e o boală cum e cancerul sau gastrita sau altele... e o ţăcăneală şi atât. Si faptul că tu crezi că femeile suportă "presiune sociala" - asta e iar o vorba zisă-aşa, din cliseu. Suportă ele o altă presiune, da de altă "natură" şi mult mai plăcută :-)))
Gata! scuze ca te-am deranjat cu comentariile mele... mi se paruse ca esti mai descuiata la cap decat muierimea isterica omniprezenta... My bad!

 
At 6:19 PM, Blogger Simona said...

Ciupel, does the phrase "mental health" mean anything to you? Faptul ca nu se manifesta precum cancerul sau gastrita nu fac anorexia sa fie o problema mai putin serioasa. O tacaneala (sau, in vocabular medical, a mental health issue) duce la comportament auto-distructiv. How can that not be a serious thing? Desi, dupa cite comentarii along these lines au fost postate aici si tu tot n-ai inteles... I rest my case.

 
At 8:21 PM, Blogger Sahara Penguin said...

Ciupel, habar n-ai despre ce vorbesti...

Presiunea aia exista, si nu e sub nici o forma ceva... placut.

 
At 9:04 PM, Blogger runbaby said...

dear God... n-am niciun comentariu...

 
At 9:44 PM, Blogger runbaby said...

Revin, am un comentariu. Am vorbit cu persoana "expusa" si nu numai ca nu a avut nimic impotriva, dar a spus ca 1) nu se simte expusa, pentru ca nu vede cum ar putea fi identificata; 2) nu are nimic de ascuns si se bucura ca se pune problema pe tapet. Just to clear that :).

 
At 7:50 AM, Blogger simonacratel said...

sper ca "ciupel" sa se reincarneze ca femeie in viata urmatoare, sa simta si el "presiunea placuta" de care vorbeste.

lol

femeile suporta mult mai multa presiunea sociala decit barbatii. sa nu mai vorbim ca-si cresc aproape singure copii, barbatul aduce bani in casa si considera ca gata, aici s-a terminat partea lui. si multe, multe altele.

 
At 3:35 PM, Blogger Ciupel said...

Ei na!.. i-auzi alta care vorbeste din clisee. Iote ca io imi cresc copilul de 2 ani si il cresc mai bine decat orice femeie isterica... ca sa vezi ca realitatea nu sta in cliseele tale mentale!
Cat despre presiune sociala la care sunt supuse femeile: ii identificati gresit provenienta: nu societatea le pune sub presiune ci aerul prins in locul unde ar fi trebuit sa fie creier!

 
At 5:13 PM, Blogger Sahara Penguin said...

Dragul meu,
presiunea asta nu are legatura cu crescutul copiilor sau eu mai stiu cu ce. Are legatura cu faptul ca nu traim in jungla. Ca unii oameni sunt mai vulnerabili sau mai sensibili decat altii - si asta nu ii face prosti. Si ca pana la urma chiar si oamenii puternici se lasa influentati de oglinzile umane din jur.

Stii? cam asa e. Reactia oamenilor din jur se aseamana cu un coridor de oglinzi pe care mergi in fiecare zi. Poti ramane indiferent - sunt stii - ca oglinzile alea care distorsioneaza, fiecare prin propria perceptie. Dar ajunge un moment de slabiciune - datorat multor chestii - si e suficient.

Imagineaza-ti o persoana vulnerabila mergand pe un coridor care o arata foarte grasa, in timp ce toate vocile in jur spun "E RAU SA FII GRAS, NU TREBUIE SA FII GRAS " etc. E adevarat ca poti sa ramai la ideea ta, sa iti infigi castile in urechi, sa te p...i pe oglinzi, poti face multe.

Dar presiunea aia exista. Difera reactia fiecaruia (in speta fiecareia) la ea.

Hai sa nu mai facem pe desteptii... tu cu noi, noi cu tine. Sunt opinii diferite si atat. Baga-ti etichetele alea in buzunar sau il alt loc (in functie de preferinte, na).

 
At 5:44 PM, Blogger Radu Umbreş said...

ciupel:

faptul ca iti cresti singur copilul te plaseaza in cele <5% din cazuri in care nu personajul in cauza nu este femeie. cazul tau particular nu are nici o relevanta pentru discutie, decat anecdotic.

ma bucur in schimb ca nu esti manat de stereotipuri de gen. in special de cele valabile in secolul XIX cand isteria era considerata o boala mentala feminina, tinand de fluidele specifice acestui sex; chiar termenul de isterie provine din cuvantul latin pentru uter. cat despre ideile tale asupra relatiei intre inteligenta si gen, esti iarasi in tabara castigatoare (si majoritara). cat despre presiuni placute si alte grohaituri, sper ca o sa iti initiezi copilul in aceste taine a caror maiestrie o stapanesti.

others:
femeile si barbatii sunt supusi presiunilor sociale specifice genului lor, in moduri destul de similare - vezi ritualurile de trecere in spatiile sociale totale gen inchisoare sau armata.


one more thing... tocmai a murit o fata de ~30 de ani, fost model, anorexica; cantarea putin mai mult de 30 de kg la 1.75 m. inca o terminata, nu ciupel??? din pacate, campaniile care incearca sa atraga atentia asupra problemei se adreseaza in continuare persoanelor afectate, le portretizeaza ca victime ale unor probleme psihice pe care ar trebui sa o constientizeze, dar nu si celor care creeaza si perpetueaza (deseori voluntar - modelling apparatus) modelele culturale de frumusete si "normalitate".

gata, am spus ca nu mai postez si iar nu m-am putut abtine si imi pun lumea in cap :)

sa fiti in pace cu voi insiva. chiar si tu, ciupel, ca nu cred ca tu chiar crezi ce scrii mai sus.

 
At 6:25 PM, Blogger Ciupel said...

Ce-mi plac mie oamenii de genul lui Radu care scriu ca si cum m-ar cunoaste si, basca, cu condescendenta izvorata dintr-o iluzie de inteligenta, mascata (ca sa dea bine) de o bruma de modestie.
Ia mai citeste o data postul meu de mai sus... da atent nu asa cum faci tu toate lucrurile, superficial. Reiese de undeva de acolo ca am zis eu ca-mi cresc "singur" copilul??? Hmmmm... taci, ai?
Casca ochii si nu mai sari cu replica sa arati ca esti tu filosof.
Cat despre cum crezi tu ca io nu cred ce am scris... asta o fi valabil la posturile tale, ca doar d-aia oi vorbi ca te pricepi mai bine la a da din gura fara sens.
Si, in general, ca sa terminam o data cu porcaria asta de asa-zisa presiune sociala: nu exista decat in capul alora care-o vor acolo pentru a le motiva comportamentul. La nivelul de decadere la care a ajuns acu adunatura de jivine numita "societate", nu mai ramane loc de nici o jena. Daca-ti traiesti viata pasandu-ti de ce cred altii despre tine, ai cam pierdut timpul.
In ceea ce priveste isteria, aici te cam inseli ... de la cromozomi vine si ESTE congenitala. Cand oi mai aduna ani sub sapca si experiente cu femei, poate vei realiza asta... sau poate nu. Io n-am intalnit pana acum exceptie.

 
At 9:12 PM, Blogger runbaby said...

ciupel

te rog sa-ti controlezi iesirile si limbajul. in caz contrar, comentariile tale vor fi moderate. multumesc pentru intelegere

fetelor si draga radu :)

pacea cu noi insine e cel mai bun lucru. sa speram ca toti avem un drum usor si scurt pana acolo, sau, why not? ca deja am ajuns

 
At 12:21 AM, Blogger brash said...

O tipa din metrou purta o insigna pe care scria ,,Slabeste acum, intreaba-ma cum." Imi venea sa o bat, la fel cum imi vine sa le bat pe toate tipele de la revistele glossy care nu stiu cu ce dieta sa mai umple paginile. ,,Vrei sa arati ca...?" si poze cu 2-3 sfrijite de la Hollywood. Yuck!

 
At 6:21 PM, Blogger Ciupel said...

@ Runbaby: Uau.... "in caz contrar, comentariile tale vor fi moderate" Sounds kinky!
I've been a BAD BAD boy! Punish me please! Modereaza-ma

 
At 1:40 PM, Blogger Unknown said...

protestez impotriva mixturii de engleza si romana. va face rau, in masura in care e mai bine sa stii bine o limba decat sa stii 50% 2. evident, vorbesc despre faptul ca pentru un ascultator extern obiceiul asta da ca prim mesaj faptul ca persoana nu e capabila sa faca uz de o singura limba ca sa exprime ceva... prin urmare uzul indelungat, des si neabatut al englezei in romana ar spune ca romana e cam fara potential expresiv. and this is bullshit!!!

trecand la subiect, ma intrebam daca donsoara personificata in voma mentala si rejectiva lu Geac vrea sa zica urat despre cabinete de nutritie, mame, fetitze sau daca nu cumva are pur si simplu ceva impotriva senvisurilor...

deci, doamna fosta, cum e treaba?

 
At 6:37 PM, Blogger Simona said...

Traian, faptul ca le folosim pe amindoua demonstreaza ca le stim 100% pe amindoua. De unde si pina unde trebuie sa stie cineva doar 50% dintr-o limba daca foloseste doua? Si de unde concluzia ca noi am zice ca romana nu are potential expresiv? Personal nu cred asta.

Motivul pentru care ne exprimam asa e ca unele lucruri suna teribil de bine in engleza, iar altele teribil de bine in romana (cu alte cuvinte, au potential expresiv diferit). Si pentru ca ne place engleza, o stim foarte bine si ca in meseriile noastre le folosim pe amindoua in fiecare zi. Banuiesc ca asta e valabil si pt. Runbaby, pe care nu o cunosc personal si deci in numele careia nu are rost sa vorbesc. Iar daca te deranjeaza amestecul, ce cauta "and this is bullshit?" in comentariul tau? Hehe.

Deci asta e. Plus ca sint multe bloguri care fac acelasi lucru, amesteca engleza cu romana. Daca nu-ti place, tough luck.

 
At 10:06 AM, Blogger Unknown said...

STIU (cel putin despre RB) ca le stie foarte bine pe amandoua. eu am facut un comentariu care includea urmatorul extras: "pentru un ascultator extern obiceiul asta da ca prim mesaj faptul ca persoana nu e capabila sa faca uz de o singura limba ca sa exprime ceva", prezumand faptul ca atunci cand vrei sa comunici ceva o faci in cea mai eficienta maniera cu putinta atat pentru tine, ca poliglot, cat si pentru "stimatii ascultatori". in fine, probabil ca nu m-am exprimat in modul cel mai fericit.

ce cauta "this is bullshit"? eh, aici e randul meu sa te iau la "tough luck"... dar ca sa nu te las asa, si fara explicatie si cu commentu nud, poti face o tura pe la http://en.wikipedia.org/wiki/Humour

PS: felicitari pentru ultimul paragraf in ansamblu. "deci asta e" ca formula magica de inceput m-a obligat sa-mi revizuiesc complet atitudinea. s-ar putea ca intr-adevar uneori engleza sa le zica mai cu foc, mai tata, maaa.....

 
At 2:08 PM, Blogger runbaby said...

@simona

merci :). folosesc engleza pentru ca mi se pare ca pot exprima anumite lucruri mai sintetic sau, pur si simplu, imi suna mai bine. Sunt o foarte buna cunoscatoare a limbii romane si o pot folosi cat de expresiv am chef, anytime I want :D, si tocmai de-aia fac apel la engleza, fiidca ma simt extrem de sigura pe romana mea.

@traian

n-am inteles aproape nimic din comentariul tau. esti bun sa fii mai explicit? singura intrebare pe care am inteles-o este cea la care am raspuns mai sus. Cat despre sandvisuri, n-am nimic impotriva lor, daca asta iti aduce dorita clarificare. Si apelativul "doamna fosta" e cel putin dubios, parole d'honeur.

 
At 3:05 PM, Blogger Unknown said...

disambiguizare: "Eu insami sunt o fosta anorexica"

intrebari mai explicit formulate:
1."This is such a sick environment for young girls" define :this
2. "trebuie sa fie severely anorexic ca sa se sesizeze cineva" ca sa sesizeze cineva ca esti anorexic? si ce sa faca cu sesizarea? comentariu personal: mi se pare ca daca omul obisnuit sesizeaza acest gen de suferinta nu poate face mai nimic (util). ba dimpotriva, poate face destul de mult rau. iar daca n-o sesizeaza omul obisnuit, o sesizeaza psihologul, dar nu spontan. si dup-aia iti cere si bani. explica citatul, te rog.
3. "Cata vreme o sa fie pline copertile de reviste cu femei care arata ca proaspat iesite de la Auschwitz si care sunt glorificate pentru asta, o sa curga rauri de cerneala pentru scrieri in care fete frumoase isi vor deplange ipotetica uratenie". desi inteleg substratul spuselor tale si desi sunt de acord cu faptul ca anumiti promotori de imaginea femeii sunt iresponsabili, as vrea sa te intreb:

A: "fete frumoase isi vor deplange ipotetica uratenie" explica: cine e chemat sa spuna ca sunt frumoase sau ca uratenia e ipotetica? si DOI: poti exemplifica un paraias de cerneala (ca sa te cred ca exista "rauri de cerneala") la care te referi?

B: ipoteza: avem 5 buc. anorexice oarecare, dintre care 2 au citit reviste cu femei auschwitziene si s-au sensibilizat, iar restul de 3 sunt victime ale mamelor, tatilor, prietenilor etc. care le exercita presiuni.

ce trebuie facut mai intai pentru aceste 5 persoane? subliniez: PENTRU ACESTE 5 persoane, nu pentru ipoteticele viitoare anorexice - victime ale aceluiasi mecanism cretin de promovare a femeii slabe pe care tu incerci sa-l descrii... sau cu alte cuvinte: cum pot ele sa devina "foste"?

 
At 3:18 PM, Blogger runbaby said...

1. This = lumea in care traim. Daca ai nevoie de explicatii suplimentare, cred ca nu am ce sa mai zic.

2. Sa aiba compasiune, intelegere, sa nu mai puna etichete. Despre asta vorbeam eu. Nu sa se erijeze in doctor. Cat despre ce pot face psihologii, cel putin cei din Romania, sa se specializeze macar 1-2 in tulburari de comportament alimentar, ca sa merite banii. E firesc sa platesti la psiholog, in alta ordine de idei.

3. Intrebarea asta mi se pare pusa ca sa te afli in treaba. Stiu o gramada de fete care se cred urate desi nu sunt. "Rauri de cerneala" era o exprimare metaforica. In ceea ce le priveste pe cele 5 bucati (ciudata exprimare) de anorexice, nu exista retete si nu sunt eu in masura sa dau sentinte aici. Eu am devenit o fosta parte datorita echilibrului adus de varsta, parte datorita altor factori de echilibru aparuti in viata mea.

Exact ce vrei?

 
At 3:30 PM, Blogger Unknown said...

nimic. am inteles mai mult acum din postul tau initial. multumesc. o sa revin cand mai am neclaritati.

daca ai "later edit"-uri, da-i drumul. nu sunt nici eu pe deplin edificat, insa ai reusit sa ma intimidezi.
ciao

 
At 3:32 PM, Blogger runbaby said...

Nu am intentionat sa te intimidez, dar nu-mi plac interogatoriile, mai ales ca nu intelegeam neclaritatile tale. Oricum, daca esti edificat, nu mai e nimic de adaugat. Si nu, nu mai am later edit-uri.

 
At 5:01 PM, Blogger Unknown said...

nici mie nu-mi plac "rastelile". but then again, demersul meu nu era un interogatoriu, chiar daca era ironic-interogativ.
iar raspunsurile tale nu erau "rasteli", chiar daca erau cam incruntate...

 

Post a Comment

<< Home