omuleti

Thursday, December 13, 2007

Cu-cu!

Irina mi-a dat o leapsa tip oracol post-modern :)) pe care o execut cu zambetul aferent (imi stiu restantele si o sa le onorez si pe alea, promit).

BEST
1. Male friend: Andi
2. Female friend: Raluca :)
3. Vacation: Sunt tentata sa zic ca taman ce m-am intors din ea. Desi si Szigeturile...
4. Age: 25. Ai acumulat destul, dar esti inca suficient de tanar ca sa faci tampenii si sa nu le regreti
5. Memory: No can do, man. Too many :).

WORST
1. Time of day: Cand realizez ca m-am trezit de trei ore si inca n-am iesit din casa
2. Day of the week: N-am.
3. Food: Urzici!
4. Memory: O tentativa de viol

LAST
1. Person you saw: My boss :))
2. Person you talked to on the phone: Sorumea :-*
3. Hugged: Radu
4. Text messaged: Andi
5: IM: And Radu scores again :)

YESTERDAY
1. What did you do: Procrastinated pana chiar a trebuit sa ma apuc de treaba pe seara
2. Who were you with: Cu colega mea de birou, apoi cu Radu
3. Bad/Good day: Every day is pretty damn good lately :)
4. Lose something: Hopefully some pounds :D
5. Fall out with someone: Ce e aia fall out with someone?

TODAY
1. What are you doing now: Proudly procrastinating pana se face iarasi seara tarziu si intru in panica liniei moarte :D
2. Today in general: Urasc metroul, vreau bicicleta inapoi! Si oamenii astia cenusii ma ucid incet, dar sigur...
3. Wearing: Confy warm clothes
4. What did you eat for lunch: Sana, salata, mandarina. God, I'm a health freak!
5. Better than yesterday: So far, so good :).

TOMORROW
1. Is: examen la EPSO
2. Got any plans: sa-l iau!
3. Getting Lucky: sper!
4. Dislikes about tomorrow: probabil si maine metroul ma inghite
5. Do you have work: asta se cheama cutit in rana!

FAVORITES
1. Number: 21
2. Song: That I would be good, Alanis Morissette
3. Colour: albastru
4. Season: iarna
5. State: Olanda

CURRENTLY
1. With someone: happily with :)
2. Missing someone: missing some people, wish to see them more often
3. Mood: zambaret
4. Wanting: sa plec mai repede din tara asta oribila! Can I, please?

15 Comments:

At 6:17 PM, Blogger Irina said...

multumin multumim. leapsa asta a fost un fel de "return to innocence" :D

 
At 7:15 AM, Blogger simonacratel said...

in mandarine si salata sunt atitea pesticide, incit ar trebui sa redefinesti "healthy"

:)

 
At 7:17 AM, Blogger simonacratel said...

si mi s-a parut ingrozitor care este cea mai groaznica memorie a ta.

si nu mi-as fi imaginat in vecii vecilor ca ai doar 25.

:)

 
At 10:45 AM, Blogger runbaby said...

serios, si astea sunt contaminate? I would have bet on sana ca e infestata cu diverse...:)). Eh, a fost demult si ii multumesc Domnului cat pot de des ca a ramas tentativa. As vrea eu sa mai am 25, am zis doar care mi se pare varsta cea mai simpatica. Fac intr-o saptamana 31...

 
At 11:03 AM, Blogger Mikidos said...

cum nu ai 25? nu avem toate 25?! oh, ba da! de la 25 incolo nu mai numaram, sarbatorim 30, 31, 32, 33 dar tot 25 avem!

 
At 11:04 AM, Blogger runbaby said...

just a girl, my bad :). ai perfecta dreptate!

 
At 12:37 PM, Blogger Croaziera Jurnalul National said...

ma scuzati ca intervin, fetelor, dar si mandarinele dauneaza? phuai! craciunul nu va mai fi ce-a fost.
perfuziile or avea E-uri?

 
At 12:59 PM, Blogger runbaby said...

eu am mai reflectat oleaca si cred ca simona a glumit. dar ai dreptate, Craciun fara mandarine/portocale nu exista, not in my book, anyway :).

 
At 2:06 PM, Blogger ina bixade said...

In ce tara ai prefera sa traiesti? ca fapt divers intreb si ca simpla curiozitate sa vad incotro se mai indreapta romanii:)
Cu privire la fructe si mincare, in general, eu una sint cam paranoia,iau mereu mincare organica, mai ales cind e vorba de produse lactate. Mi-e dor sa maninc un ou direct de la gaina, din cuibar si lapte direct de la vaca:) Sper totusi ca portocalele nu sint ca niste bombe chimicale si pline de hormoni:) In NY, macar, avem noroc ca se poate minca f. sanatos daca stii unde sa mergi, e chestie de alegere. Good Bye

 
At 4:57 PM, Blogger simonacratel said...

simona n-a glumit deloc! a fost chiar ieri la televizor cite chimicale au in ele, si sfatul era sa cumpere de la bio, pt. ca e jale, chiar daca le cureti de coaja.

iar salata la fel, plina de pesticide. si nici macar nu e sanatoasa, e dovedit stiintific. nu e nimic. nicio vitamina.

:)

nemtii astia sint maniaci cu teste si testulete si mincatul sanatos

 
At 5:00 PM, Blogger simonacratel said...

virsta mea favorita e 30 :)

 
At 12:38 PM, Blogger Unknown said...

cum a fost examenul la epso? te mai trec astia pe o lista? :)

 
At 3:34 PM, Blogger runbaby said...

@ina
Olanda, Netherlands, Tarile de Jos :). Vreau sa fiu fata cu cercel de perla :).

@simona
All this food stuff sounds really scary. O sa ma refugiez in padure (in Olanda :D) si-o sa mananc radacini si viermi. 100% pure love :)).

@jeriko
n-as putea sa-mi evaluez obiectiv performanta si nici nu-s genul care-si verifica raspunsurile apres. I will know in a couple of months. Dar eu sunt absolut in favoarea listelor, I just love being on them ;)

 
At 3:46 PM, Blogger ina bixade said...

I love Holland!!! Este preferata mea din Europa. Am fost in Mai acolo si am fost f. impresionata. Pe my blog am pus impresii de calatorie si fotografii, f. incintata fiind de vacanta. Pentru ca am o verisoara acolo, am fost norocoasa sa ma plimbe peste tot si
recomand oricui sa viziteze aceasta tara frumoasa- a perfect european mix of old and new!!! Good Luck!!!

 
At 7:28 PM, Blogger cristi said...

:( m-a cam atins, cumva, postul asta... las' ca trece

 

Post a Comment

<< Home