omuleti

Monday, December 10, 2007

And so it is

Ma indrept spre poarta cu zambetul pe buze. Duc bicla de ghidon si cerul e intrucatva senin. Ma pregatesc sa ma arunc in trafic, dupa o absenta de 10 zile. Incerc sa alung norul ce pandeste si spun in gand Bucurestiului: "Please don't crush me too hard". Ies din curte. Sunt imbracata colorat, dar n-am pene in par sau ochii portocalii. Ma intersectez cu un pensionar cu pardesiu stalinist si cusma asijderea. Ma masoara din cap pana in picioare cu ochii micsorati, se stramba, trece mai departe. Se opreste. Se intoarce si incepe iar sa ma examineze ca pe cel mai ciudat exponat din raft. Ii zambesc, ceea ce-l inlemneste dincolo de orice descriere. Pleaca ducand cu el o punere la zid muta care imi sfasie sufletul. Welcome home.

11 Comments:

At 3:13 PM, Blogger Croaziera Jurnalul National said...

intarzia-i-ar pensia!

 
At 3:19 PM, Blogger runbaby said...

eh, voila cine a venit la mine pe blog. intarzia-i-ar indeed :)!

 
At 5:34 PM, Blogger Irina said...

weelcome >:D<

 
At 8:07 PM, Blogger Andrada said...

Nush ce sa zic... Tineretu' din ziua de azi...

 
At 3:41 AM, Blogger Simona said...

You ride your bike in Bucharest?? You've gotta be kidding me :).

 
At 7:59 AM, Blogger simonacratel said...

nu te supara, dar si eu am aceeeasi nedumerire ca persoana de mai sus: cum reusesti sa mergi cu bicicleta in bucuresti?

 
At 10:26 AM, Blogger cristi said...

de fapt, intrebarea ar fi: cum reusesti sa mergi prin bucuresti? :D :-*

 
At 12:04 PM, Blogger adevaratul said...

This comment has been removed by the author.

 
At 12:11 PM, Blogger runbaby said...

@irina
bine te-am gasit :)!

@simona 1
De 1 an si jumatate chiar.

@simona 2
pe dreapta, pe langa masini. complexitatea si bogatia injuraturilor din limba romana, binecuvantata fie stiinta ei, ajuta la asta :).

@kristi
:-*

@robert
I so love your boots, daca ne intalnim pe strada si eu o sa te opresc ca sa incerc sa le fur ;)

 
At 12:13 PM, Blogger runbaby said...

temeti-va, te-am sarit din greseala. tineretul e la fel de scary ca ilegalistii sumbri :).

robert, ai fugit?

 
At 8:54 PM, Blogger Simona said...

Wow! I'm speechless de admiratie, da' mi se face inima cit un purice cind ma gindesc :).

 

Post a Comment

<< Home