omuleti

Monday, May 19, 2008

lundi vert

merg pe poteca cu farul de la bicicleta in mana si caut indicatorul cu maimuta si sageata fosforescenta, le gasesc si ma afund in padure spre basi si lasere, trec pe langa oameni frumosi care invart poiurile si rad, beau vin si fumeaza, arunca gunoiul doar in sacii pusi special, se ridica de langa trunchiurile copacilor si incep sa se miste, dansez cu ei, imi place ce pune Vasile, vad fete noi si fete vechi, vorbesc, se face 3 si nu vreau sa plec.

dar trebuie.

pedalez indarjit pe bicicleta, nu trebuie sa intarzii la examen, ajung la doar 1 minut dupa 10 si ma simt in culpa, stau, stau, stau, la 11 ma apuc de dat telefoane si se dovedeste ca proful vine mai incolo, plec la ziua cea mai verde si ma apuc de piarit cu o dezinvoltura care imi aminteste cum e sa-ti placa sa muncesti, impart mere, insigne si snururi, dau interviu, beau cafea ca pe apa, vorbesc, vorbesc, vorbesc!, ma duc la examen, ma intorc, stau in iarba cu sahara penguin si brand new friend, ce verde e iarba!, aud sarmalele reci, fug in herastrau, bat orasul pe doua roti, cad la pat. o ora.

ma ridic.

trec pe sub tunelul intunecat si murdar, nara e inca rece, sunetul se sparge de pereti si imi pun instinctiv ochelarii de soare. lumea e urata si autista, but that's the spirit in this kind of places. stau rasfirati in tribune, stau in fata, lipiti de boxe, stau in spate si se bataie, monotoni ca si booka shade, frate, nici nu mai stiu de ce-am venit, a, da, sa dansez, danseaza atunci, hai. basic instinct reloaded. un fel de aerobic pe muzica rather boring. take the blue pill.

plec.

rasarit, ceai cu lapte, chill out session, inca dans, credeam ca esti obosita, sunt, dar nu ma pot opri, taxi, somn, sus, pranz in cotroceni, greu, iar somn, green tea, lampioane in curte si jazz, tentativa de scrabble, proiecte in ferentari, planuri, vizita, up in smoke, inghetata-de rom-cu stafide-si de ciocolata-cu-capsuni-si-banane, survivors ready, adorm (sau lesin?), azi new place, new job, tones of "to do".

inca nu inteleg nimic :), dar e bine.

6 Comments:

At 2:51 PM, Blogger lola said...

Te citesc de ceva vreme, mai ales de cand am parasit tara. Imi place realitatea ta.
Daca vrei poti sa faci o vizita lumii mele virtuale
http://lolafactory.wordpress.com

 
At 6:37 PM, Blogger Sandra G said...

tot tie ti-am mai zis la un post ca parca e colajul european din rules of attraction? :)

foarte tare la padure :*

 
At 8:49 PM, Blogger runbaby said...

@lola

multumesc, am bagat un ochi, pare interesant :).

@sandra

cred ca da, tind sa ma repet, pare-se :). foarte tare vraiment :*

 
At 1:20 PM, Blogger brand new friend said...

cum vb si noi?

 
At 2:08 PM, Blogger Mikidos said...

se pare ca Booka Shade a avut la amandoua acelasi impact:)) telegrafic?! hiihih

 
At 2:48 PM, Blogger cristi said...

deci v-ati dus la booka shade :) eu am gasit pe-aici, prin sertare, ceva ce ati adus si lasat voi de pe la bruxelles... sweet, clubbing in amsterdam rulez. and in paris, too. abia astept sa ne vedem si sa povestim ;)

 

Post a Comment

<< Home