omuleti

Thursday, September 25, 2008

groove, baby

Am descoperit via prieteni bine informati o jucarie simpatica pentru ascultat muzica de pe net in sistem playlist (daca se doreste asta, fireste).

O cheama Grooveshark si e facuta pentru cetateni de o atehnicitate revoltatoare, such as myself :). Scrii ce vrei sa asculti, iti deschide lista, dai click, canta melodia. Ca la prosti. I love it. Nu vrea sa-mi fac cont, nu vrea sa stiu hastemele, n-are pop up-uri, nu ma face sa ma simt incapabila. Si poti sa tot dai add to queue si apoi sa sezi frumos in fund si sa-ti admiri stiinta de a face playlist-uri.

Downside: uneori trebuie sa cauti cantecul pe care-l vrei cu tot numele si cu artistul care-l presteaza. Adica, daca vrei, par example, sa asculti Cure - Love cats, nu e suficient sa tastezi Cure, pentru ca nu-l gasesti in lista pe care ti-o afiseaza, ci trebe' sa scrii tot. And some other times the tunes lag. Da' chiar si-asa...

N-am niciun dubiu ca platforma e mult mai desteapta si stie mai multe chestii decat relatez eu aici, doar ca mie imi scapa lucrurile acelea, data fiind atehnicitatea ante-mentionata. Oricum, recomand cu caldura :).

4 Comments:

At 5:37 PM, Blogger verbiaj. said...

genial. il folosesc chiar acum. coloana sonora: jealousy - pet shop boys :)

 
At 9:24 PM, Blogger Incze Klára said...

In sfirsit ceva simplu! Multumiri.

 
At 10:01 PM, Blogger OnionSoup said...

mai poti incerca si deezer.com. enjoy!

 
At 10:26 AM, Blogger The Dude said...

www.jiwa.fm kicks serious ass.

 

Post a Comment

<< Home