omuleti

Tuesday, September 16, 2008

pic, pic, pic

as fi vrut sa am galosi, fusta scrobita, guler inalt si moravuri pe masura.

sa port o umbrela mare de sub care sa privesc, calma, potopul.

sa duc in mainile inmanusate o punga de castane coapte si sa-mi sclipeasca discret brosa de ametist de la rever.

sa las in urma o adiere de lavanda.

sa merg la Capsa pentru socolate frantuzesti.

sa ma astepte cupeul sa ies de la Tante Agathe, unde am tinut companie matusilor care joaca bridge.

sa ma duca la National s-o vad pe Aristita si sa dau comanda in Elvetia pentru chisele cu blazon.

sa pasesc pe tocuri printre balti si sa privesc melancolica frunzele moarte din Cismigiu.

sa las o batista din dantela pe banca de piatra pe care n-am indraznit sa ma asez.

4 Comments:

At 6:16 PM, Blogger pişcotar said...

asa, si cine te opreste ?!

 
At 7:55 PM, Blogger runbaby said...

100 de ani care au trecut :)?

 
At 9:13 PM, Blogger Irina said...

sweet eighteen, that is.

si sunt de acord cu absolut toate punctele, mai putin punga de castane, care la mine ar fi fost cel mai probabil fondante sau pricomigdale :)

 
At 8:41 AM, Blogger runbaby said...

stiu cu cine am onoarea :).

eh, erau de imagine, truth is ca le-as da oricand pe ceva (mai) dulce...

 

Post a Comment

<< Home