omuleti

Saturday, September 20, 2008

'til death do us part

M-a miscat pana in adancul sufletului. Am simtit ceva mai puternic decat lacrima in ochi. Vreau sa scriu despre asta si nu am cuvinte. Nu cred ca exista. Sunt lucruri atat de simple pe care le poti spune si trebuie sa fie timpul perfect pentru ele. It doesn't have to be a happy one, though.

"Asteapta-ma", a scris pe coroana mortuara sotia lui Stefan Iordache.

Doamna, sa te binecuvanteze Cel de Sus pentru frumosul din tine. Si fie-ti asteptarea usoara.

3 Comments:

At 8:22 PM, Blogger verbiaj. said...

si mie mi s-a pus un nod in gat cand am vazut. atat i-a mai ramas, asteptarea.

 
At 9:27 PM, Blogger Dănu said...

I-a ramas mult.

 
At 11:58 AM, Blogger pantacruel said...

daca as fi vreun patetic as spune ca am avut noroc. ca aceasta doamna mihaela tonitza-iordachemi mi-a fost profesoara de istoria artei spectacolului pe la hyperion.
nu sunt patetic, dar tot o spun... da, am fost un norocos. ora dumneai era un spectacol total. ramaneam de fiecare data mut si ingandurat dupa cele cateva zeci de secunde (cat mi se parea ca dureaza cursul ei). poate cele mai interesante cursuri la care am asistat vreodata.

 

Post a Comment

<< Home