omuleti

Wednesday, October 15, 2008

tristesses (et sourires)

scrie, de ce nu mai scrii? n-am ce. cum asa? nu stiu, nu mai e. eficienta creste, sufletul moare. fundul se mareste, stresul scade. tristetea sporeste, contul se consolideaza. ha, ha, direct proportional, I finally nailed you!

e prima oara in viata mea cand mi se da varsta reala. how badly does that suck?

v-am sunat sa va spun ca va exmatriculam. da-i inainte, ce vrei sa fac eu?

there's also light. there's will and grace, there's future me (karen), there's vacations, there's leonardo da vinci inventions. there's baby & bebe, concerte, miros de toamna, cismigiul in soare, cativa pe care inca ii simt, cativa care inca ma aud. there's lot of pretty ones.

draga miruna, iti spun printre soapte: stii, nu esti ce-mi doream sa fii.

am observat ca zambesti de cate ori enunti o emotie negativa. e adevarat, dar mi se pare mult mai important cacancerul nu doare si pe mine ma doare, ergo ce ne spune asta?

give me the bills if you love me.

te porti imatur. stai sa vezi cum o sa fie cand o sa inceapa sa-mi dea mai multi ani decat am.

ma duc sa-mi fac pantofi pentru intalniri si voi scrie pe twitter despre asta si o sa simt ca am comunicat.

let's not forget facebook.

long time, no hear.

6 Comments:

At 1:10 PM, Blogger Glory Box said...

Ar fi mare indrazneala sa iti cer id-ul de twitter?

 
At 1:23 PM, Blogger runbaby said...

runbaby_run

 
At 8:40 PM, Blogger Tibi said...

multumesc. Stiu melodia pe de rost, este una dintre all time favorites, dar este prima data cand vad videoclipul. Multumesc mult inca o data

 
At 10:06 PM, Blogger runbaby said...

pentru foarte putin :)

 
At 3:06 PM, Blogger XYZ said...

:-( acum 2 ani' juma intram pe la muzee din afara la categoria "copil", mi se cerea buletinul inainte sa am voie sa-mi bag nasul in Expirat. Recently...de cand intrarea pentru pusti e numai cu buletinul, pare-se...sunt invitata sa intru linistita cu insinuari a la "Look at you! It's obivous you're old".

 
At 3:37 PM, Blogger runbaby said...

eh, sunt zile in care dracul e foarte negru, si altele in care mai da si-o raza de soare printre nori...:)

 

Post a Comment

<< Home