omuleti

Friday, September 26, 2008

apocalipsa acum. pentru un pret modic.

Apocalipsa aduce o noua Biblie!

Intr-o lume condusa de haos si bani, in care omul simplu a uitat sa se mai bucure si sa traiasca fara griji...
Intr-un spatiu parca lasat in voia lupilor si a fiarelor economiei globale...
Intr-un timp care care atesta ca sfarsitu e aproape; in ultimii ani ai Apocalipsei...

Printre oameni alesi, dar inca netreziti... si mai ales pentru ei....

Apare cartea "AUTOBIOGRAFIE" semnata simplu dar neasteptat MESSIA IISUS HRISTOS!!!

E o NOUA BIBLIE ce iti arata CALEA, ADEVARUL si VIATA in modul cel mai deschis si limpede, cu mare prietenie si iubire de oameni!
Citeste si deschide-ti inima, alegand sa traiesti fericit si implinit in toate planurile!


Cartea se se poate comanda de pe site-ul autorului (asta m-a rupt) sau cumpara direct din librarii si standuri de carte.

Sa ai o zi luminoasa si o viata fericita!

PS. Daca din intamplare acest mesaj te-a deranjat, imi cer scuze si astept de la tine un semn pentru ca, pe viitor, sa nu se mai repete. Multumesc pentru intelegere.


Am primit-o pe mail de la test - fericire5674@hhru.com. Mai, ce sa-ti zic, nu numai ca nu m-ai deranjat (si, daca ai trimis acest mesaj de trei ori la rand, inteleg ca e doar pentru ca trei e cifra magica), dar insist sa imi scrii oricand mai apare ceva pe site-ul autorului si, neaparat, sa-mi dai add pe Facebook cand isi face cont. Pe messenger nu mai stau. Multumesc si eu.

9 Comments:

At 10:14 AM, Blogger OnionSoup said...

si de aflat care e situl autorului

 
At 12:18 PM, Blogger runbaby said...

www.jizas.org :)?

 
At 3:00 PM, Blogger Linxul lucid said...

pe site-ul autorului 'messia iisus hristos'? impresionant intr-adevar.
Dar eu ma mir in continuare de spamurile cu mostenirea fabuloasa de 15 milioane de dolari intr-un cont din Coasta de Fildes din care un director executiv necunoscut vrea sa-ti cedeze o mica parte (stie ca iti face o surpriza, dar zau ca e pe bune).
I mean... who buys that stuff anyway?

 
At 10:03 AM, Blogger lorin said...

ha ha am vrut sa postez si eu textul asta.

 
At 8:12 PM, Blogger runbaby said...

eh, tu il ai pe digeiu' trance, dati cu masura, sa ajunga la toata lumea :))

 
At 9:12 AM, Blogger Unknown said...

hai pe mess inapoi, sa fiti iar amandoi, doar tu si jizas... ce gradina mare domnule!!

 
At 11:00 AM, Blogger runbaby said...

am o amintire draguta cu Iisus, ca sa zic asa :).

Acum multi ani, in locul meu de suflet Maguy (mai sunt cativa care stiu despre ce vorbesc :) era o buda cu tot felul de mesaje scribalite pe pereti. Funny stuff, not the usual crap in locuri de gen. Preferata mea era urmatoarea:

JESUS WAS HERE! (scris cu negru si cu majuscule)

No, I wasn't! (plasat dedesubt, cu rosu, minuscule si, evident, alt scris)

 
At 9:07 PM, Blogger Cyn Zee said...

ce-am ras la postul asta si la amintirea din maguy. mersi!

 
At 12:50 PM, Blogger runbaby said...

je vous baise les mains, chere madame :)

 

Post a Comment

<< Home