omuleti

Saturday, November 01, 2008

ce mai faci, ce mai scrii

suceava, neamt, bacau. salcami, paltini, brazi, pini. ma aud in casca sau tot pe amplificare? bine ati venit, domnule presedinte. imi dati va rog un user si o parola pentru wireless? frumos nume miruna. credeai ca o sa reusim? nu mancati o sarmaluta calda?

vremea asta e de la Dumnezeu. nu te speria, e doar o larva de carabus si niste rame. cati ai plantat azi? as vrea doar o salata. ceva de la minibar? strawberry, blackberry. halle berry. sa traiti, va iubesc, imi dati un autograf? teleconferinta.

cetatea de scaun. bem un vin ca are antioxidanti. managementul resurselor umane. esti liber sa zbori. pana in tavan si inapoi. 50 de vodca si parizer la caini. E-uri, DN-uri. this is a smokers-friendly country. ce te-ai speriat asa de tare?

daca aveti nevoie de ceva, formati 0 la receptie.

9 Comments:

At 6:18 PM, Anonymous Anonymous said...

nu mai scriu. tin secrete, secretez.

 
At 10:56 PM, Blogger ChriSmilla said...

imi plac pozele cu bentita verde

 
At 12:31 PM, Blogger runbaby said...

@chaos_and_smiles

it's only chaos, one can only smile :).

@chrismilla

multumesc, domnita cu zambet frumos!

 
At 3:48 PM, Blogger OnionSoup said...

inteleg ca ii stii parola si user-u lui Iliescu, caruia ii mai si place numele tau:)

 
At 3:54 PM, Blogger runbaby said...

Iliescu :))?

 
At 7:57 PM, Blogger ionuţ said...

Ce bine că faci, că scrii!

 
At 12:53 AM, Anonymous Anonymous said...

Salut. Imi place foarte mult cum scrii. Ai fi interesat sa facem un link exchange?
Id mess/mail: andrei_the_wise@yahoo.com
blog: www.varby.ro
Daca esti de acord astept un raspuns pe mail.
Daca nu te intereseaza imi cer scuze ca te-am deranjat.
Sa avem bafta la trafic!

 
At 3:36 PM, Blogger Mikidos said...

plantashi care va sa zica. ce frumos:) spor.

 
At 9:10 PM, Blogger OnionSoup said...

gata caracalul? :)

ps. mersi mult pt mailul acela cu toate detaliile, apreciez, mai ales ca esti busy si n-ai timp :)

 

Post a Comment

<< Home