omuleti

Wednesday, October 15, 2008

still alive

am trait azi una bucata intamplare care mi-a resetat surasul la inaintare si a pus tristetile intre paranteze.

biroul meu este intr-un apartament dintr-un bloc din centru, bloc vechi, cu locatari linistiti si foarte ostili noilor veniti. desi noi am inchiriat apartamentul dupa un flacau, care, zic surse bine informate, dadea party dupa party, ei sunt suparati. ne-au trimis sectoristul sa se informeze despre "motivele noastre de a cara atatea cutii la etaj" (dude, we're moving!). administratorul ne-a promis ca nu vom primi in veci acordul de a ne desfasura activitatea in cladire (dupa care ni l-a dat :). am interactionat intr-un numar de dati cu el - mereu negativist, usor isteric si foarte decis sa isi arate muschii.

azi dimineata veneam spre usa blocului, cu el la doi pasi in fata mea. a deschis-o cu cartela lui, m-a vazut in spate, a intrat repede si mi-a inchis-o in nas. evident, am luat-o razna. am intrat imediat dupa el, i-am spus ca e foarte urat ce a facut, a replicat ca nu ma cunoaste, i-am spus ca si daca ar fi fost asa... si-a cerut un fel de scuze si eu nu le-am acceptat. in fine. dl. vucea s-a suit in lift & off he went, iar eu am ramas pe palier muscand zabala...

acum o ora am revenit la birou de la o intalnire si, cum ma indreptam spre usa blocului, il zaresc cu coada ochiului in spate pe micul afurisit cu cainele in lesa. evident, primul impuls a fost sa intru in bloc si sa trantesc usa. aproape ma revedeam copil, facand farse stupide cu baietii din clasa, cand ii tineam usa cate unui amarat prins pe culoar dupa ce se suna de intrare, in timp ce venea profesorul. dar se prea poate ca timpul sa fi trecut cu un scop. am intrat in bloc si am tinut usa larg deschisa ca cel mai constiincios portar, cu un zambet pana la urechi. a aparut si scria pe toata fata lui "fuck". cred ca si pe a cainelui :). mi-a multumit cu o voce incerta. i-am raspuns cu cel mai mieros glas: "cu placere" si am fugit spre lift.

2 Comments:

At 6:28 PM, Blogger Sahara Penguin said...

Dhaaaa, asaaaaa, arata-i ce inseamna educatia!!! asaaa!!!!!! :D

Mie mosul gay de deasupra mi-a zbierat la usa intr-o sambata sa dau muzica mai incet, ca aude tot ce fac eu, inclusiv cand fac sex la 5 dimineata, cand ma aduce "soferul ala".

Cu aceasta ocazie am aflat si eu ca am o existenta zbuciumata si ca am sofer.

Moooaaaaama...... :)

 
At 6:36 PM, Blogger runbaby said...

te suspectam ca ai sofer, ma bucur ca s-a confirmat :P!

 

Post a Comment

<< Home