omuleti

Tuesday, December 16, 2008

A fost sau n-a fost?

Azi m-am dat cu troleul la birou. In troleu ceva radio. As vrea sa stiu care era, da' nu stiu. Cert e ca era o emisiune prezentata de doi flacai, care incercau sa-l convinga pe un al treilea, ascultator care ii sunase sau asa ceva, sa faca urmatoarea schema. Sa se duca pe strada, sa opreasca o femeie si s-o intrebe:

Sarumana, ma scuzati, sunteti din Bucuresti? Puteti sa-mi spuneti si mie, va rog, cum ajung, cu ce mijloc de transport, la dumneavoastra in pat?

Dilema mea: e hartuire sexuala sau doar prost gust?

12 Comments:

At 1:19 PM, Blogger vvritz said...

Proooost gust!

 
At 2:48 PM, Blogger moonbaby said...

io creca ascultatorul era hartuit sexual. intr-un mod care vadeste prostul gust, evidamente ;)

 
At 4:40 PM, Blogger Ana said...

prost gust. not funny,
da, in genere hartuirea sexuala si prostul gust merg mana in mana - in genere.

 
At 4:45 PM, Blogger Prapastiosul said...

Analiza primara indica - hartuire sexuala de prost gust.
Analiza secundara indica - divertismentul in Ro sucks big time;
Nu cred ca CNA va da licenta pentru vreun Rape Channel, dar nici nu cred ca va sanctiona radioul cu pricina pt promovarea/instigarea la astfel de comportamente (desi ar trebui). Dar se pare ca "umorul" este o acoperire buna fie ca vorbim de oamenii din media, fie de politicieni, fie de oricine in tariosara asta.
Ma rad de nu mai pot :(

 
At 11:19 PM, Blogger Samuel Mammel said...

As fi curios sa stiu cota de piata a radioului in cauza. Am presimtiri ca e peste medie.

 
At 9:27 AM, Blogger runbaby said...

@vvritz
ooo :)

@moonbaby
actually, cat am mers eu cu troleul a reusit sa se duca la o doamna, a mormait intrebarea si respectiva, o dama bine, imi inchipui, a raspuns cu o demnitate intepata: "cu caruta". mai trist a fost ca in timp ce eu simteam ca ma ucide penibilul, majoritatea oamenilor din troleu incepusera sa se hahaie..

@annamari
cam asa

@prapastiosul
deci si tu zici ca mine :)! rape channel? chiar ca esti prapastios...

@samuel mammel
n-am niciun dubiu ca face rating excelent emisiunea :(

 
At 12:03 PM, Blogger Mikidos said...

Ce ai auzit tu se numeste "o arogantza", emisiunea e matinalul de la Zu cu Buzdugan si Morar. Tipul de la concurs avea in cap (capul cap) un prezervativ desfacut, pus ca o caciulitza, aborda femei pe strada si daca le punea intrebarea si avea si un feed back primea un telefon cu doua simuri cadou. CADOU:))
Vezi ce inseamna ore in trafic doamna! Uite cum stiu eu tot ce e la toate posturile de radio:))
Oricum, ai fi surprinsa de toate "arogantele" care se propun si mai ales de ce sunt dispusi oamenii sa faca pt un telefon cu doua simuri..

 
At 10:49 AM, Blogger The Dude said...

Incearca si ei sa copieze cum pot reteta lui Howard Stern, dar nu le iese decat o manea trista. Craioveanu a reusit doar cu freza sa-l imite, ca mai mult n-a putut.

 
At 11:29 AM, Blogger znup said...

prost gust total....
astia nu stiu cum sa mai atraga audienta.... oare ce idei geniale au mai pus in aplicare?
daca ar fi romanul destept, n-ar asculta asemenea tampeni si poate ar da faliment cu tot cu neamul lor!

 
At 10:33 PM, Blogger Rareș said...

Prostie, nu prost gust.

 
At 3:25 PM, Blogger Indelible Bonobo said...

prost gust dupa parerea mea, dar in nici un caz hartuire sexuala. nu este hartuire sexuala sa faca avansuri sexuale cuiva in special cat timp nu iese din spatiul verbal. este hartuire daca el continua dupa ce persoana respectiva il refuza.

pe langa ca-i prost gust, e si cretina intrebarea: ce, numai doamnele din Bucuresti stiu unde stau? :)

 
At 12:23 AM, Blogger Cyn Zee said...

am avut si eu placerea sa ascult radio zu stand in trafic in bucuresti si as putea spune ca n-ai auzit nimic. iti sta intr-adevar mintea in loc... e funny prostia sau trista?! no, clue dar la radio zu e exploatata la maxim

 

Post a Comment

<< Home