omuleti

Saturday, November 22, 2008

De ce nu-mi pare rau ca am abandonat masterul

L-am lasat ciorilor de master, dar mi s-a parut mereu ca am ales solutia usoara, ca, daca ma straduiam ceva mai mult (aka ma faceam ca nu vad ce se intampla, duceam temele cele inepte la timp si faceam si-un dram de prezenta), ma strecuram printre furcile sistemului si bifam patalamaua. Am ramas, in schimb, administrator al grupului de discutii pe care l-am initiat anul trecut, intrucat in Universitatea Bucuresti - Facultatea de Limbi Straine nu s-a auzit, la nivel institutional cel putin, de Internet si continuu sa primesc mesajele pe care le schimba colegele mele.

Adica fetele din anul II, dar si cele din anul I, intrucat acest super master serios si profi a pus la un loc o gramada de cursuri comune pentru cei de anul I si II (strict la obiect vorbind, mi se pare geniala recunoasterea din interior a faptului ca intre anul I si II nici nu sunt, de fapt, mari diferente in termeni de programa). Am citit astazi un mesaj trimis de cineva din anul II pentru uzul celor din anul I, mesaj care sintetizeaza o mare parte din motivele sictirului meu pe termen lung.

Nu voi da nume, nu vreau sa le fac probleme fostelor mele colege. Deci, Romania, 2008, Universitatea Bucuresti, studii superioare de lunga durata. Nivel de competenta si organizare:

"Eu sunt in anul 2, din pacate nu am avut placerea sa cunosc
fetele din anul I pt ca lucrez si nu am ajuns la cursuri.

Vroiam doar sa va spun ceva din experienta celor 4 ani de facultate
in care am facut cursuri cu dna ..., si din experienta anului
trecut de la Master:

1. De obicei proiectele pe care le da, se schimba de la un curs la
altul, dupa cum ati observat.

2.Important este sa faceti un proiect, ca sa aveti ceva pe care sa va
puna nota. Dar si mai important este sa faceti copie dupa proiect si
sa o pastrati pt ca dna ... mai rataceste proiectele si spune ca
nu i le-ati dat. Daca le trimiteti pe mail, cereti confirmare de
primire.

3. Cand vom primi lista cu note pe mail, este bine sa verificati
imediat ca sunteti pe ea, pt ca de multe ori desi studentii au predat
proiectele se pot trezi fara nota pusa.

4. Anul trecut, proiectul s-a amanat in ianuarie. Deci putem face un
front comun si sa cerem sa-l mutam in ianuarie.

5. Notele pe care le da dna ... sunt ok, nu a picat nimeni. Singura
problema e ca dna ... are un program foarte incarcat si din cauza
asta apar aceste mici probleme de organizare.


Is there anything else to say?

5 Comments:

At 9:31 AM, Blogger Glory Box said...

Hmm ... chiar sunt curioasa ce master-uri serioase sunt la noi. Eu am renuntat la un master la Titu Maiorescu si, la fel, nu regret. Cred ca am scris si eu despre asta.

 
At 4:59 PM, Blogger andreea said...

haha. asa sunt toate!!

 
At 8:26 PM, Anonymous Anonymous said...

inteleg perfect, si eu am renuntat doi ani la rand, la cate un master :) am incercat mastere in doua facultati diferite, m-am lamurit si am abandonat acest proiect. huh.

 
At 9:09 PM, Blogger runbaby said...

@glory box
nu exista niciunul!

@andreea
mda...

@energeticspell
doamna, deja nu ma mai simt singura in acest abandon :)

 
At 10:59 AM, Blogger Ştefan Muşat said...

Înţeleaptă decizie.

Şi eu am renunţat la master, pierdere de vreme, colegi care nu îmi plăceau, cursuri citite de pe foi, etc. Fabrici de diplome şi nimic mai mult.

De fapt, nu cred că o să mai apelez la vreo formă de învăţământ instituţionalizat în România. Nu prea curând adică. Prefer metoda autodidactă şi nu aş da pentru nimic multele ore de bibliotecă pentru cursuri plătite statului român.

 

Post a Comment

<< Home