omuleti

Wednesday, December 24, 2008

Fuck off, you!

Am fost la plantari in Moldova acum 2 luni si mi-am adus de acolo un puiet de pin. L-am plantat in fata geamului, l-am stropit, l-am ingrijit, il priveam cu drag. Stiam ca are nevoie de 100 de ani ca sa ajunga la maturitate si zambeam gandindu-ma cum ar fi sa vin din fundul criogeniei sa-l vad. Well, not anymore. Acum 2 seri a fost furat. Cel mai probabil de un cretin care s-a gandit sa isi rezolve in felul asta decorul cu podoabe in timp ce infuleca grasime proaspat ucisa si se simte mai bun. Si care o sa-l arunce la ghena dupa aia. Va multumesc si pe aceasta cale domnule tampit. Imi confirmati ca am atatea de facut si atatea batalii de purtat ca s-ar putea sa prind anii cand pinul ala ar fi ajuns matur. Pentru ca n-o sa am timp sa ma plictisesc :(.

5 Comments:

At 12:42 PM, Anonymous Anonymous said...

mie mi-au spart geamul de la masina
langa sectia 1 de politie.
doar e ajunul...
merry crisis and
happy new fear!

 
At 12:49 PM, Blogger runbaby said...

buna urarea :). imi pare rau de masina, a noastra e in service dupa ce ieri alt tampit a iesit aiurea din parcare si a provocat un accident in lant care a scos din cursa si masina noastra care statea parcata in durerea ei...

all is fully of merry! noi sa fim sanatosi...

 
At 6:06 AM, Blogger ib said...

o fi fost becali tip-til, pe post de grinch; vrea sa-si faca o canoe :)
Craciun Fericit!

 
At 7:21 PM, Blogger Fool said...

Ah, Romania nu dezamageste niciodata.

 
At 2:13 PM, Blogger moonbaby said...

ce nesimtiti:>P

 

Post a Comment

<< Home