omuleti

Tuesday, April 21, 2009

then I saw her face

Realitatea mea se compune din fragmente mari de stres. Telefonul suna, nu ma pot opri din mancat, parul se invartoseaza in toate directiile si cand il privesc cu atentie descopar fire albe (din ce in ce mai multe), am uitat chestii, trebuie sa mai scriu ceva pe blog/facebook/twitter, nici azi nu m-am dus pana acolo. Nu am timp, nu pot sa livrez, unde dracu' ne grabim asa?!, de ce stagnam?, ma irosesc, fac prea multe, vreau sa ma opresc.

Realitatea mea se compune din fragmente mici de bine si posibil. Dintr-o manichiurista care si-a facut vacantele in Benelux. Din ratele care plonjeaza lung in apa langa insula din parcul IOR (jamais couche avec pana ieri; domnule Negoita, sunt fana dumitale pe viata!). Din corbul care a plutit peste varfuri inalte de brad langa cascada, la Sinaia. Din ghidonul bicicletei, capacul sticlei de parfum, calmul strazii in Bucurestiul gol si un missed call care a vrut doar sa-mi multumeasca si sa-mi povesteasca o aventura cu o veverita.

Realitatea mea se compune.

9 Comments:

At 11:10 PM, Blogger cristi said...

cand ai fost tu, ma, la mine in cartier? (IOR, gen) si n-ai zis nimic? a? a? a?

 
At 11:14 PM, Blogger runbaby said...

pai am zis: ieri :). nu stiam ca urmeaza sa ajung si pot sa te intreb de ce in atatia amar de ani o data n-ai zis si tu: hai, fa, in iore :D?

 
At 2:39 PM, Blogger adevaratul said...

veverite sunt in ior? si da, kristi rusine ca ascunzi ioreu de noi!

 
At 6:33 PM, Blogger cristi said...

pentru ca e plin de tarani (asa era acum 1 an, cand am calcat ultima oara acolo) si pentru ca nu m-am gandit ca o sa-ti placa. stiu cat de mofturoasa esti. :D (btw: atata amar de ani)

 
At 6:33 PM, Blogger cristi said...

revin: :-*

 
At 6:37 PM, Blogger runbaby said...

of, of :)

 
At 9:26 AM, Blogger Unknown said...

Zice la ziar ca nu e voie cu bicla sau cu rolele in parcurile Bucurestiului. S-a gandit cineva ca sunt poluante?

 
At 4:35 PM, Blogger runbaby said...

nu, faza e ca sunt copii si caini prin parcuri si biciclistii nu-s toti veseli si atenti; mai sunt si tacani care calca peste un caine in viteza si nu se intorc nici macar sa se uite inapoi...

ideea e sa fie piste in parc, ca sa stii ca pe acolo e in regula sa umbli.

 
At 4:32 PM, Blogger LZ said...

O realitate compusa sau recompusa din fragmente. Nu te opri! Nu faci niciodata suficient!

 

Post a Comment

<< Home