omuleti

Tuesday, August 04, 2009

asteptam sa scrii

azi n-am facut mai nimic. cea mai zguduitoare chestie care s-a intamplat a fost ca am iesit cu o para in balcon, s-a asezat o albina pe mana mea, eu m-am speriat si am scapat para. in fata geamului vecinilor.

am fost over guilty din cauza apucaturilor nationale de a azvarli de colo colo cu chestii si am dat fuga jos sa recuperez fructul. pe drum a trebuit sa sar peste un limax (am fobie de melci), dar eram atat de preocupata de problema incat am reusit sa-l aproape ignor.

nu poti sa fii romanca, sa ajungi de 10 ore in luxemburg si sa te apuci sa arunci cu chestii peste balcon, chiar si accidental. eu una n-am putut. o sa incep, totusi, sa ma antrenez. incep maine cu un pet, gen ma fac ca il lansez peste balustrada si, in ultimul moment, sufocata de culpa morala, ma opresc, eventual imi dau si doua palme.

mai incolo va povestesc cum creste iarba si ce-am vorbit cu un fluture.

5 Comments:

At 12:46 AM, Blogger Prapastiosul said...

Para este biodegradabila:) Nu incerca acum sa fii mai catolica decat Avram Iancu. Astept sa te citesc.

 
At 1:53 AM, Blogger cristi said...

:)) suna cunoscut asta, cu biodegradabila :))

 
At 10:09 AM, Blogger runbaby said...

tin sa precizez ca spiritul national a primat si seara am facut gratar pe dealul din spatele casei (cam pe unde cazuse para), lasand fumul sa se scurga pe geamurile vecinilor.

tin sa precizez, de asemenea, ca lucrurile s-au intamplat la initiativa unei persoane care locuieste de 4 ani in Luxemburg, ca a facut-o prima oara in toti acesti ani si ca, pare-se, toti vecinii, in special ceva portughezi au comis-o macar o data.

manele n-am pus.

 
At 1:51 PM, Blogger Prapastiosul said...

Latinii nu se dezminte, dom'le!

 
At 3:33 PM, Blogger OnionSoup said...

manele cand vin eu

 

Post a Comment

<< Home