omuleti

Wednesday, July 22, 2009

din pamant srl

plec de bunavoie, dar parca ma smulge cineva din pamantul in care am implantat radacini, am imprastiat frunze si am crescut cateva flori.

plec de bunavoie, dar inima mea se sfasie la fiecare intersectie in care masinile claxoneaza isteric.

plec de bunavoie, dar niciun strop de voie buna nu se lipeste de mine cand ma uit in jur si incerc sa-mi intiparesc oamenii pe retina si in inima, sa-i tin in mine, sa nu-i las sa se indeparteze, sa uit ca n-o sa-i mai vad aproape in fiecare zi.

nu pot sa raman, nu pot sa nu incerc.

de ieri pisica are cip si pasaport. plec.

cerul n-a fost niciodata mai albastru. stiu ca europa e mica, de fapt, ca low cost-urile prospera si ca, la o adica, pot sa ma intorc si intr-o luna. ca nimic nu e definitiv si ca eu iau decizii.

de asta mi-e frica cel mai mult.

recunosc ca nu stiam ca iubesc atat de mult locul asta. recunosc ca nu stiam ca il pot iubi asa. cand te mana furia inainte, uiti ca poti iubi.

imi suna atat de patetic refrenul de jale pe care mi-l torc in minte. "tara mea, tara mea". who the fuck talks like this anymore?

da, stiu ca sunt melodramatica.

daca as gasi o bucatica de pamant intre betoane m-as intinde pe ea sa simt ca-mi lipesc fata de locul asta miraculos si blestemat.

ma gandesc mereu la un paragraf din La Medeleni. dupa moartea lui mos Gheorghe, Olguta se duce la grajduri si se suie in trasura pe care o conducea el cand era in viata:

"...Acolo, pe capra trasurii neclintite, fara de cai, fara de haturi, un copil plangea cu mainile pe ochi.

Si Dumnezeul minunatelor povesti nici nu trimise ingeri sa se inhame zburatori, nici nu cuprinse de la spate pumnii uzi, dandu-le haturi, nici nu sopti cu un zambet bland:
- Mana mata, duduita"
.

17 Comments:

At 2:39 PM, Blogger Madeinbukarest said...

:)

1. cata dreptate ai!
2. care-i procedura pentru cip si pasaport de pisica? si cam cat dureaza? si cam cat e de alergat? e-mail pls. thank you...

 
At 3:29 PM, Blogger adevaratul said...

of of of :(

 
At 4:17 PM, Blogger Sandra G said...

asta-i frumusetea calatoriilor initiatice, ca te trec prin toate starile si culorile. tre' sa pleci ca sa te poti intoarce, iar de stat nu se pune problema, ca doar e 2009 :) drum bun si experiente fantastice! :*

 
At 6:05 PM, Blogger Irina said...

de tooooot? :(

 
At 6:28 PM, Blogger vvritz said...

sper să nu ai nevoie, dar când ai ceva de spus despre imigraţie şi locuit la hăt, zi-mi, că ştiu să te ascult, aşa cum şi alţii, cu ştate mai vechi ca mine peste graniţe, m-au ascultat.
am un singur sfat practic: nu aştepta să se întâmple ceva, că nu se întâmplă.
o să fii doar tu cu tine şi tre să devii altă tu, tot cu tine.
şi când nu mai poţi, hai la barce, că am unde să te culc. n-aş fi crezut niciodată că o să zic asta, dar într-un final, m-am adaptat.
cred că nu ne cunoaştem, dar avem ceva prieteni comuni.

 
At 7:19 PM, Blogger Tea said...

we will miss you. chiar daca nu ne-am cunoscut live :)

 
At 10:33 PM, Blogger The Dude said...

Sa ne tii la curent pe blog. Hai, fii barbata si nu te uita inapoi.

 
At 3:46 AM, Blogger Sahara Penguin said...

Pisica o avea cip, dar mai ai o pisica pe la mine. Cum procedam? :D

 
At 10:05 AM, Blogger revelion la sorbona said...

Ce nesansa pe noi ca ne am nascut aici.

In rest, a zis foarte intelept vvritz cu sa nu astepti, ca nu se intampla..

Nu stiu pe unde iti incerci norocul, dar cand chelnerul te va intreba facand pe desteptul de unde esti, spune i China sau bareaza l cu dar tu de unde esti? si cand iti va recunoaste ca e din Albania, zambeste, daca iti zice Paris, intreaba l arondismentul ca sa ti admita ca de fapt e din banlieue, etc...

 
At 10:45 AM, Blogger Unknown said...

Va indreptati catre o noua lume si va aveti unul pe celalalt. Asta este foarte important. Veti fi impreuna sub un nou clopot de sticla, unde functioneaza alte reguli si unde veti fi provocati sa ganditi si sa reactionati diferit, intr-un mod care se poate sa va surprinda si sa va incante. Veti face descoperiri si veti fi uimiti, lumea va capata alte dimensiuni. The world is your playground. Curaj!

 
At 2:04 PM, Blogger octavian said...

drum bun :*
unde vin sa te vizitez? :)

 
At 2:39 PM, Blogger runbaby said...

@madeinbukarest
:) vorbim pe mess

@robert
si of :(

@sandra
fantastice, zic :)!

@irina
we'll see. dar termen lung, da.

@vvritz
yay, I can haz free accomodation in Barcelona, si, senor :). merci, am retinut.

@tea
de pe blog nu plec :)

@the dude
nu voi a fi barbata, voi a ma jelui si a primi unlimited attention and compassion and reassurance. asta voi! stii ca va tin la curent ;)

@sahara
pai sa ne vedem, nu?

@david
nu prea am filme de-astea, sunt ok cu locul unde m-am nascut si cu faptul ca sunt romanca

@littlegreenlies
mi-e frica de clopotele noi. de fapt, nu, nu mi-e frica, doar ma doare rugina de pe cel vechi. and I am looking forward to you around :*

@joacadeamine
merci, octavian :). on t'attend chez luxembourg ville.

 
At 11:31 PM, Blogger revelion la sorbona said...

?! Pai, cred ca e nasol fara umor..

 
At 11:39 PM, Blogger runbaby said...

@david
daca nu-ti inteleg tie umorul, pardon, reformulez, daca nu ma amuza umorul tau, inseamna ca nu am umor punct? nevermind, nu raspunde, las-o asa, o sa-i zic chelnerului ce-mi vine in minte pana (imi, cum zici) recunoaste orice l-ar plasa intr-o pozitie de inferioritate...

 
At 9:47 PM, Blogger Unknown said...

Eu zic ca o sa fii bine. Si eu am avut aceleasi sentimente, aceleasi melancolii, tara mea, of tara mea, si ce dor o sa imi fie de ea... Atat de mult dramatizasem toata treaba asta ca imi era deja dor inainte sa fi plecat. De cum am plecat insa, nu m-am gandit inapoi. Singura problema daca pot sa-i zic asa, e ca trebuie sa te obisnuiesti cu ideea ca e un alt loc, o alta tara, dar e si ea acasa, si sa te adaptezi.

 
At 5:44 PM, Blogger runbaby said...

multumesc, laura, deep down inside si eu cred si sper asta.

 
At 1:13 PM, Blogger brand new friend said...

runbaby's to do list

think local. done.
act local. done.
think global. in progress.
act global. to be considered.

 

Post a Comment

<< Home