omuleti

Monday, June 01, 2009

ce muzica asculta femeile

eram sambata la un eveniment la Busteni (organizator gen) si ne chinuia un flacau sunetist metamorfozat in DJ (de-ala care pune Dr. Alban si BUG Mafia, ca sa va faceti o idee). dupa cum am invatat intr-unul dintre episoadele anterioare, la fel cum in cazul mesterilor care iti repara casa, simpla ta calitate de platitor nu iti da, aparent, dreptul de a cere chestii (l'homme propose, instalatorul dispose), la fel si cu nenii astia punatori de muzica.

ergo, intrucat eu eram ceea ce se cheama lemnos superiorul ierarhic acolo, unul dintre colegii mei s-a dus si i-a zis lui nenea ca "sefa noastra va roaga sa mai schimbati ritmul". si tipul a facut o fata suferinda si a zis "bine, dar sa stiti ca romance chiar nu am".

14 Comments:

At 12:01 PM, Blogger The Dude said...

Se vede ca habar n-avea de Glen Medeiros, Timmy T, Chris Rea sau Richard Marx...

 
At 1:59 PM, Blogger runbaby said...

un coate goale, un mate fripte :)

 
At 2:02 PM, Blogger The Dude said...

Un târâie brâu, un linge blide şi-un zgârie brânză, îi mănâncă câinii din traistă.

 
At 3:51 PM, Blogger monsoux said...

hahaha, ai față de "senti"

 
At 4:01 PM, Blogger runbaby said...

ehe, daca imi vedeai fata cand i-am dat un cd cu parov stelar si i-am zis sa nu-l schimbe orice s-ar intampla, n-ai mai fi zis asta :D

 
At 10:34 PM, Blogger vvritz said...

asta a fost beton, să mor io!

 
At 10:01 AM, Blogger Unknown said...

Pana la urma ai adus muzica buna la Busteni :) Asta conteaza!

 
At 11:48 AM, Blogger Mikidos said...

in loc sa te bucuri ca pari pe genul "romance" , hihihi. in ce erai imbracata?!

 
At 3:05 PM, Blogger runbaby said...

cum m-as putea bucura de o reiterare a stereotipiilor de gen? in ceva cat se poate de non-romance, imi place sa cred :)

 
At 3:16 PM, Blogger The Dude said...

Preferai sa-ti zica "imi pare rau, n-avem grindcore"? :))

 
At 3:30 PM, Blogger runbaby said...

punk's not dead :D

preferam sa nu fie atat de al naibii de nepriceput la pus muzica, come to think about it. era un de-ala, he had it all figured out.

 
At 3:25 PM, Blogger Madeinbukarest said...

romance ... lol :D

 
At 12:00 PM, Anonymous dan said...

pai nu trebuie sa desconsideri intreaga breasla a punatorilor de muzica le evenimente ... nu toti sunt la fel ... te invit pe forum.djfotovideo.ro sa sesizezi chestia asta !

 
At 12:39 PM, Blogger runbaby said...

nu-i desconsider decat pe cei (putini, e drept) cu care am interactionat la evenimente, mi s-au parut obtuzi si non-client oriented, ca sa zic asa. pareau plictisiti si enervati si dadeau impresia de omniscienta superioara. si cred ca trebuie sa ai mult mai mult decat cunostinte de sonorizare si manevrare a tuturor butoanelor de pe masa ceea :) ca sa fii un bun DJ. si am cunoscut cativa si buni, pentru care am, fireste, tot respectul.

 

Post a Comment

<< Home