omuleti

Thursday, July 02, 2009

now fuck off and die

dupa imprastierea de sange pe pereti pe care am imaginat-o anul trecut cand mi s-a furat bicicleta, am zis ca nu ma voi repeta in acest sens pentru nimic in lume. drept care, cand mi s-a furat bicicleta acum doua saptamani din nou!!!, nu m-am mai agitat, n-am mai injurat, n-am mai scris posturi de o sanatate mentala indoielnica pe blog si nici nu m-am mai holbat isteric pe strada la orice bicla asemanatoare.

din fericire ii luasem lui tata una de ziua lui (saracu') si o folosesc deocamdata pe aia. toata frustrarea stransa cu ocazia recentului furt a explodat azi la un cacat minor, come to think about it, dar atat de al dracului de relevant pentru categoria "de-aia n-o sa mearga niciodata nimic aici".

bicicleta mea a fost furata de langa primaria capitalei (intrarea de pe anghel saligny), sub nasul celor 3-4 gardieni care freaca menta prin poarta si a caror principala ocupatie pare sa fie pastrarea locurilor de parcare pentru jeep-urile maharilor din primarie. nu m-am dus atunci la ei sa-i intreb, mi s-a parut prea penibil cu totul. however, azi, cand faceam un slalom lent si indemanatic (da, take my word for it, merg excelent pe bicicleta si n-as pune niciodata un pieton pe trotuar intr-o situatie de risc sau de disconfort), unul dintre pazitorii de parcare drapat in uniforma de gardian ma apostrofeaza:

"claxonati, doamna!"

mi-e clar ca era multa furie adunata (nici eu nu stiam cata), pentru ca am vazut rosu in fata ochilor la propriu. frate, nu te cred! treaba ta e sa nu mi se fure bicicleta de sub nasul tau, nu sa-mi spui cum sa merg pe ea sau cum si cand sa claxonez. m-am oprit si i-am comunicat tembelului chestiunea, iar el a reactionat cu una dintre atitudinile pe care le urasc cel mai mult in romania: cand n-a stiut ce sa spuna, a bagat ochii in pamant si a devenit mut. m-am apropiat ca sa fortez contactul vizual si replica, a continuat sa se joace de-a babuinul autist.

as putea sa stau cu capul intr-o buda o saptamana si sa vomit in continuu sila. da, stiu ca fac din tantar armasar, dar a fost ceva adunat care a sifonat cu mare putere.

bai, faceti-va treaba. atat. in felul asta. eu plec, dar poate mai ramane cineva sa stinga (aprinda?) lumina.

7 Comments:

At 6:40 AM, Blogger contacte said...

Atunci cand se stinge lumina... mai raman doar solutii drastice.... stii filmul, nu?

http://www.220.ro/zoUUjz3D08/Cand-Se-Stinge-Lumina

 
At 12:42 AM, Blogger Cyn Zee said...

oricum brace yourself ca biciclete se fura peste tot din pacate. unless you have a granny bike like mine:))
unui prieten i-au furat-o din fata casei mele recent...

 
At 12:36 PM, Blogger runbaby said...

nu furtul ma infurie, nenica, ci oamenii care se afla in treaba cand nu e cazul...

 
At 11:21 AM, Blogger Just me said...

cateodata chiar daca nu se fura ai vecini pensionari frustrati care nu fac altceva decat sa iti sparga rotile...eu m-am saturat de cate ori am patit-o si noi, acush imi fac aboanment la vulcanizare :))

 
At 11:40 PM, Blogger Unknown said...

"tembelul"?
De unde stii vorba asta? In Ebraica moderni inseamni "timpitul, prostul".
Cum a ajuns la Romaneste?

Scrii frumos. Happy to have discovered you.

 
At 10:16 AM, Blogger runbaby said...

@corinna
ma tem ca in romania descoperim "tembelul" din fasa, e o reactie la ce fac oamenii in jurul nostru. multumesc & welcome :)

 
At 10:43 PM, Blogger Unknown said...

Am Gasit! la wiki-dictionary in Ebraica: it is a Turkish word, meaning, "a lazy person."

Acum e bine inteles: Imperia asta a prindut peste tot. De asta n-am gasit expresia in Vechiul Testament...

 

Post a Comment

<< Home