omuleti

Sunday, August 09, 2009

naturalhigh dot nl

primul weekend in patria adoptiva se intampla, fireste, in afara ei. in olanda, la marea nordului, in zeeland. ze land, indeed. am tot stat sa ma gandesc cum sa scriu. dincolo de filmul "eu scriu in romana, cine stie cine citeste si apoi se fute vama" alta obiectie n-am gasit. dar n-am putirinta.

nu gasesc vorbe sa descriu plaja imensa, marea neasteptat de calda, terasa de chill (cu tot ce trebuie - mesele din lemn uzat, muzica perfecta, canapele si barul marinaresc), sutele de zmee zburand in aer si felul in care se inclesteaza bratele la carma unuia. copiii blonzi si fericiti. cainii zburdand (fara covrigi in coada :). scoicile. masinutele propulsate de zmeul perfect intins de vant. God bliss.












7 Comments:

At 7:13 PM, Blogger contacte said...

păi după ce exersez şi eu un pic la balustradă, stradă şi natură,.. vin să VĂD CU OCHII MEI!:D gnadurile mele cele mai alese..Şi pe voi să vă ocrotească Cel de Sus! ;) doar bineee!

 
At 7:40 PM, Blogger contacte said...

te rog să citeşti ce scrie la link-ul acesta. E o lectrua extrem de uşoară şi de suflet. Keep it Real and , please!..keep your mind wide open!


http://www.aum-global.net/downloads/INUAKI.pdf

 
At 8:24 PM, Blogger runbaby said...

contacte te cheama acum :)?

 
At 12:35 AM, Blogger runbaby said...

mai andi, da-o-n puii mei, am citit putin si, cu toata bunavointa si dragostea, you iz just talking crazy...

 
At 11:51 PM, Blogger TreiBadica said...

sooooo niiiiiceeee :)

 
At 8:36 PM, Blogger Tea said...

suna sooooo coool. bravo tie, inca o data

 
At 8:54 AM, Blogger killer said...

:D niceee

 

Post a Comment

<< Home