omuleti

Sunday, April 18, 2010

omg


via Smara@Facebook (thank you!)

10 Comments:

At 10:56 PM, Blogger Unknown said...

Vaai! Asta asa era sau a devenit intre timp?

 
At 10:38 AM, Blogger runbaby said...

I guess ca a purtat mereu in el samanta nebuniei si, cum a avut ocazia, a lasat-o sa prinda radacini (adanci).

 
At 3:57 PM, Blogger Pistache said...

auuuauuu

 
At 6:08 PM, Blogger lotus alb said...

Capitanul e printre noi, gata sa cladeasca o tara ca soarele sfant de pe cer :D

 
At 6:17 PM, Anonymous Canadezul said...

Dupa mine, Raluca are dreptate. Nu cred ca e nebun; doar reimpacheteaza filozofia lui Codreanu intr-un ambalaj atractiv maselor largi, care ar fi suspicioase daca li s-ar vorbi direct de legatura cu Miscarea Legionara. Totusi, Puric exclude violenta, care era mijlocul preferat de asctiune/ razbunare legionara.

 
At 10:08 AM, Blogger runbaby said...

@canadezul
e posibil sa ai dreptate, doar ca am avut o data ghinionul sa ajung in platoul unei emisiuni tv unde se afla si individul (cand ma jucam eu de-a PR-ul prin Romania) si iti dau cuvantul meu de onoare ca pare zgaltait de o fervoare nationalist-religioasa cum rar am vazut. si daca crede in ce spune pentru mine e nebun, na :).

on a funnier note, zelul lui crestin nu l-a impiedicat sa faca comentarii audibile despre decolteul prezentatoarei si nu, nu erau din categoria "acopera-te, crestino" :))

 
At 10:53 AM, Blogger Unknown said...

Un decolteu frumos si lui Dumnezeu ii place!

 
At 11:58 PM, Blogger runbaby said...

pai asa parea sa considere si Puric :))

 
At 3:38 PM, Blogger Cyn Zee said...

is this the dan puric? cu spectacolele de mare succes de la national?! wow

 
At 8:16 PM, Blogger runbaby said...

@sinzi
bai, da, din pacate chiar el. o stii pe aia cu nu mai sus de sandala :). asa si el, era un actor bun si trebuia sa ramana acolo.

 

Post a Comment

<< Home