omuleti

Friday, July 09, 2010

dark lady

Stau pe trepte in gradina si e soare fierbinte afara. Raul curge lenes si vantul misca florile si frunzele ciresului. E vineri dupa amiaza si e vara. Astept oameni din Romania si ma bucur in asteptare. Intru la humansi after all pe blog si dau peste relatarea domnului de la concertul Slayer si Metallica. Si ma dedulcesc sa ma uit la clipul asta de mai jos.



Si melodia ma poarta inapoi si ma uit la mine de 16 ani, intr-o curte fierbinte sub un soare de vara, la Costinesti. Ascult Metallica cu devotiune, dau din cap cu furie la fiecare solo rapid de chitara. Port bocanci pe plaja si tanjesc la o geaca de motor (avea sa vie de-abia peste doi ani :). Am parul vopsit negru si imi vopsesc buzele cu dermatograf negru. Merg in rockoteca in sat, stau pe sicrie, beau cu adolescenti introvertiti si cinici (ca si mine, desigur :), sunt tarata ocazional in Ring (si eu cer sa fie macar Tineretului) de prietenele regular cu care impart casa. Fumez Kim mentolat, Cioran e zeul meu suprem, pretind ca am citit mai multa filosofie decat am facut-o cu adevarat. Mi-e frica de oameni (some things never change, do they? :), dar ii infrunt cu buzele stranse. I am already a freak and yes, some things never change. Ascult Sanitarium si simt toata suferinta lumii pe umerii mei :). Am inele cu capete de mort luate de la Romana si merg la concerte dubioase la Polivalenta, unde bataia este la ordinea zilei. Violenta este atat de naturala in jurul meu (remarc asta postum*, in timp ce scriu) ca este natural si pentru mine sa o practic. Ma uit la mine de peste ani, in timp ce oamenii din Bucurestiul lui 2010 urla "Hold my breath as I wish for death".

Ma trezeste Bebe care a venit mieunand pe mal. Vine spre mine cu coada in sus, prin soare, si ma inmoi toata 'cause she is so beautiful and I love her so much. Si de-abia s-a vindecat dupa ce a zacut bolnava. Ridic privirea in soare si imi vad rochia mov si esarfa albastru cu lila de pe cap reflectate in ecranul laptopului. E vineri dupa amiaza, sunt in Germania, astept oameni din Romania si ma bucur in asteptare. Raul curge lenes si vantul aproape s-a oprit. Soarele arde, but I don't mind.

*Din ciclul iata cum uitam romana fara sa ne dam seama: nici n-as fi vazut daca nu mi se atragea atentia ca acolo trebuia sa zic "post-factum" si nu (hilarious!) "postum". Sa zicem speram ca a fost o deviere cauzata de tematica...

7 Comments:

At 9:46 PM, Anonymous ada said...

"frica de oameni"? cum vine asta?

 
At 1:14 PM, Blogger runbaby said...

@ada

nu stiu ce sa-ti raspund :). dar te asigur ca e bine daca nu intelegi conceptul.

@anonymous

mesajele de tip spam in care scriem "desi pare spam, mesajul asta iti este dedicat chiar tie" are still spam. and thanks, but no thanks.

 
At 10:41 PM, Anonymous ada said...

tocmai ca-l inteleg, doar ca ma surprinde ca-l intalnesc la tine. accept posibilitatea de a avea o imagine limitata/eronata despre ce se ascunde in spatele "omuletilor" si d-asta as fi vrut sa ma ajuti sa inteleg. numai bine!

 
At 11:27 AM, Anonymous Andrada said...

http://www.youtube.com/watch?v=dnYAkvCpom0

:)) foarte on topic...

 
At 9:55 PM, Blogger Site Brasov said...

Echipa Site-Brasov realizeaza site-uri profesionale cu preturi incepand de la 99 RON. Avand o experienta de peste 5 ani in domeniu, webdesigneri nostrii va ofera garantia unui site bine facut. Noi va facem site-ul si il aducem printre primele pozitii in cautarile de pe Google, Yahoo, Bing,AOL etc.

Pentru cei ce au deja un site, prin serviciile noastre de SEO optimizam site-ul dorit astfel incat numarul de vizitatori sau de potentiali cumparatori poate creste cu peste 25-30%.

NEW! Acum va punem blogul pe domeniu .com .net .org .biz sau .info la cele mai mici preturi!

Contact la www.site-brasov.blogspot.com sau la adresa de e-mail site_brasov@yahoo.com

 
At 9:55 PM, Blogger Site Brasov said...

Echipa Site-Brasov realizeaza site-uri profesionale cu preturi incepand de la 99 RON. Avand o experienta de peste 5 ani in domeniu, webdesigneri nostrii va ofera garantia unui site bine facut. Noi va facem site-ul si il aducem printre primele pozitii in cautarile de pe Google, Yahoo, Bing,AOL etc.

Pentru cei ce au deja un site, prin serviciile noastre de SEO optimizam site-ul dorit astfel incat numarul de vizitatori sau de potentiali cumparatori poate creste cu peste 25-30%.

NEW! Acum va punem blogul pe domeniu .com .net .org .biz sau .info la cele mai mici preturi!

Contact la www.site-brasov.blogspot.com sau la adresa de e-mail site_brasov@yahoo.com

 
At 9:42 AM, Blogger runbaby said...

@ada

un blog este o dezvaluire absolut selectiva si absolut subiectiva a sinelui. dar chiar si asa, m-as fi gandit ca transpare din blogul meu (si) partea asta de sine. si frica se traieste in multe feluri :).

@andrada

ehei, ce-am mai dantuit pe piesa asta la viata mea. always good to remember, thanks :).

@spammers reunited

hai, frate!

 

Post a Comment

<< Home