omuleti

Saturday, July 17, 2010

germania profunda

m-am trezit azi dimineata pe la 9 fara un sfert si am coborat nauca la bucatarie. dupa ce am sarit abil in ultimul moment peste un fragment de limax, adus probabil de Bebe in blana si cazut pe trepte in dumul meu, consideram ca am atins the pick of my day already, cand incepe sa bazaie o masina de tuns iarba. acum, e drept ca eram treaza, dar vecinii trebuie educati de timpuriu, caci, dupa cum zice vorba din strabuni: cum ii cresti, asa ii ai. asa ca ies valvartej, ma reped in gradina vecinului si incep sa vociferez: sir, sir, excuse me, hello, yes, hey, please, it's Saturday and it's just nine AM, could you please do this later?

nenea burtos de vreo 60 de ani, cu cizme de cauciuc si in salopeta albastra, cu ochelari si palarie pe cap se uita ganditor la mine si nu zice nimic. eu reiau: hello, morgen, saturday, 9 am, please do this later, thank you.

nenea continua sa ma masoare circumspect. pana la urma se uita cam sovaielnic la ceasul de la mana si zice in nemteste ceva care suna asa "inainiahre" cu intonatie interogativa. eu imi traduc ca intreaba "intr-o ora?" si zic ja, dupa care o zbughesc inapoi in casa.

sar peste limax meditand daca sa pun un borcan deasupra in caz ca se misca pana se trezeste cineva care sa-l evacueze si ma uit la ceasul din bucatarie. este 8.59. la fix 9.59 aud in gradina din spate bazaitul masinii de tuns iarba :).

later edit: am constatat ca toata operatia de tuns iarba a durat mai putin de 5 minute, ceea ce mi-a oferit o explicatie pentru sovaiala vecinului meu: ar fi vrut sa-mi spuna ca dureaza putin. dar, fiindca nu putea, a preferat sa se opreasca o ora decat sa continue atunci cateva minute. I'm like wow :).

8 Comments:

At 2:53 PM, Anonymous m said...

O, ce poveste frumoasa, multumim ca ne zici si noua ca se poate.

(Si... nu e "peak" ?)

 
At 6:32 PM, Blogger runbaby said...

ok, incep sa ma ingrijorez, dintr-o nazista a romanei si englezei ma transform intr-o persoana care face greseli la fiecare postare. of course it is peak. si ma bucur ca ti-a placut povestea :).

 
At 4:31 PM, Anonymous Ana said...

Dragutza postarea!

 
At 9:57 PM, Blogger Indelible Bonobo said...

bine dar.. in turnul tau de fildes nu se taie iarba? :)

 
At 12:00 AM, Blogger runbaby said...

nu vrei sa stii ce se intampla in turnul meu de fildes :)

 
At 9:52 PM, Anonymous b said...

eu ma trezesc pe fundal de batut covoare. in fiecare sambata. si este total inutil sa le explici ca te deranjeaza...

 
At 1:20 AM, Anonymous miruna said...

ahahahahaha :) bai, jur ca imi pare teribil de rau ca nu mai esti cu noi, sa ma fi insotit la 2-3 editii de weekend de "gratar curat 2010" si sa asisti la niste incidente :) a fost mai ales prin arges o istorie cu un atv si o familie prietenoasa unde as fi avut mare nevoie de inputul tau...

 
At 4:56 PM, Blogger runbaby said...

iubito, sunt o luna in tara, vrei sa mergem sa educam manelisti? azi l-am pus pe unul in autobuz sa opreasca muzica de pe mobil, asa ca sunt in mega forma :)

 

Post a Comment

<< Home