omuleti

Friday, May 25, 2007

asa trecea gloria muntii...

omuletii au ajuns azi in presa cu un fragment usor decontextualizat (daca acest cuvant exista) si o poza despre care si-ar fi dorit sa le apartina :). le dorim succes in drumul lor catre o rubrica permanenta in dilema si, mai ales, sa se asigure ca au ce sa caute/scrie acolo :P (cat de freaky e ca imi scot limba mie insami?).



Ignorant le passé
Conjuguant au futur
Je précédais de moi
Toute conversation
Et donnais mon avis
Que je voulais le bon
Pour critiquer le monde
Avec désinvolture

Hier encore
J'avais vingt ans
Mais j'ai perdu mon temps
A faire des folies
Qui ne me laissent au fond
Rien de vraiment précis
Que quelques rides au front
Et la peur de l'ennui


(Charles Aznavour, Hier encore)

4 Comments:

At 3:15 PM, Anonymous Anonymous said...

omg you're famous ! :)

 
At 3:19 PM, Blogger runbaby said...

cel putin :D!

 
At 12:04 PM, Blogger Unknown said...

dupa breakthrough urmeaza personal branding-ul, right?! hope not! :)

(eu scriu acum in romana sau in engleza? la naiba cu romengleza asta!)

 
At 7:20 PM, Blogger runbaby said...

doamne fere :)), I think personal branding is a laba :D, da' ma bate gandul sa trec la forma aia cu labels pe blog :))

 

Post a Comment

<< Home