omuleti

Sunday, May 27, 2007

cacat

urasc tara asta, urasc caldura, urasc zgomotul, urasc mizeria, praful, prostia, incompetenta, nesimtirea, nuntile, concertele, putoarea, pe mine, incapacitatea mea de a pleca de aici, ii urasc pe cretinii de le epso, pe soferi, pe toti oamenii care in fiecare zi mai pun o piatra pe sufletul meu, pe cei care pleaca, pe cei care raman, imi urasc incruntarea, neputinta, furia, golul, preaplinul, lenea, risipirea in nimicuri, iarba proasta si gustul de bere, razboiul, carbohidratii, grasimile saturate, gropile, greata.

ca o sa uit. ca am imbatranit. ca nu-s in stare.

13 Comments:

At 10:08 PM, Blogger Sahara Penguin said...

:( si eu ma simt de cacat.

 
At 12:37 PM, Blogger Calin said...

Life's pink.

 
At 2:07 PM, Anonymous Anonymous said...

la mine sub geam tot weekendul s-au cutitat si s-au omorat, au arungat cu sticle si au spart geamuri niste baieti veniti la barul din fata cladirii din fata mea.in timp ce vecinii de palier carau mobila la 4 dimineata pe scari.

 
At 3:08 PM, Blogger lorin said...

i know the feeling. trece si revine.

 
At 4:08 PM, Anonymous Anonymous said...

"iarba proasta"...?

dezvolta :))

 
At 4:53 PM, Anonymous Anonymous said...

vad ca io am picat la spartul targului, cand probabil s-a dus filingu de moment, asa ca vin cu o intrebare foarte la obiect, asa: ce-i aia epso? si baietii aia sint draguti?:p

 
At 5:00 PM, Blogger runbaby said...

toata simpatia si gandurile bune pentru cei care au fost agresati in fel si chip de romania si va multumesc pentru incurajari :).

sister, that would be self-incriminating, I guess...:)

moonbaby, epso este european personnel selection office, adica nemernicii care m-au pus pe lista, da' nu m-au chemat la job... and no, they didn't strike me as cute (or smart, for all that matters)

 
At 8:23 PM, Blogger Irina said...

si autobuzele arhipline cu ciudati nespalati :|

 
At 6:03 PM, Blogger Unknown said...

in legatura cu epso - dupa ce treci de examenele lor si ajungi pe lista trebuie sa mai si pice un job, iar asta este destul de greu fara un pic de networking. cu alte cuvinte, trebuie un efort din partea ta ca sa gasesti joburi, altfel cam greu sa vina ei cu propuneri pentru tine. cel putin asa am auzit, poate dura f mult timp de cand ajungi pe lista pana cand ai un job... nu stiu acum cat de adevarat este, insa iti doresc multa bafta. networking... ma gandesc la NGO-urile de prin Bruxelles, poate ar fi mai simplu pt inceput sa iti faci niste conexiuni... de aici din Bxl ti-ar fi mai usor sa cauti si ceva in EC...

 
At 7:03 PM, Blogger runbaby said...

ma inviti la Bxl, Jeriko :P? pai sa stii ca vin, si-asa mi-e o pofta de framboise ce nu s-a vazut...:).

stiu chestia cu networkingul, n-am avut unde sa-l fac; oricum, jobul asta ar fi fost la oficiul publicatiilor europene in luxemburg...

ma rog, n-o sa renunt si de plecat de aici tot plec :)

 
At 7:52 PM, Blogger Musculin said...

Mai bine ca nu te-au angajat la oficiul ala al lor din Luxemburg. Ai fi murit de plictiseala...

N-o sa ma crezi acum, dar tot mai bine e la Bucuresti.

 
At 9:43 AM, Blogger Calin said...

Poate ca nu are legatura, dar ai vazut cum a fugit Andrei Ivantoc catre casa lui din Transnistri dupa 15 ani la racoare? Iti recomand cura acestui detinut politic si o sa incepi sa o iubesti ;)

 
At 11:48 AM, Blogger runbaby said...

@calin

n-are legatura :)

 

Post a Comment

<< Home