omuleti

Thursday, June 14, 2007

fapta mea buna pe ziua de azi

Edwin cercetasul (cititorii de Wodehouse stiu la ce ma refer) era un tanar hiperactiv, vesnic in urma cu ratia de fapte bune. In incercarea sa de a ajunge la zi, Edwin starnea diverse probleme si transforma "cel mai placut conac englezesc in iadul pe pamant" (citatul este aproximativ, but you get the picture). Veleitati de cercetasa n-am avut niciodata, dar ma suspectez de o doza maricica de hiperactivitate, drept care astazi am prestat si eu o fapta buna (si am imagini care sa dovedeasca asta) si acum sper sa ma linistesc si poate chiar sa lucrez ceva...:)

Am ajuns azi dimineata la blocul unde lucrez si-am vazut cu oroare langa usa o hartie A5 care glasuia astfel (nu e prea clara prima fotografie, dar urmeaza detalii):







Caution, ACCEPT boys & girls, astia continua cu propaganda si dupa saptamana dedicata, asa ca ati putea urma exemplul... Eniuei, m-am enervat teribil si-am vrut intai sa rup porcaria, apoi sa scriu cu pixul peste ea: "Hai sictir", dar, in cele din urma, am dus bicicleta sus, am produs o chestie, i-am dat print, am coborat inapoi si-am lipit-o peste afisul lor. Voila:



I-am facut si trifoi cu patru foi, ca e saptamana green. I hope you all celebrate :).

Update: primul fluturas lipit peste afis a rezistat doua ore si a disparut, am pus altul si l-am gasit peste o ora ars (fusese ars cu bricheta pentru ca nu putea fi dezlipit altfel); al treilea pe care m-am incapatanat sa-l lipesc e inca la locul lui si mai am pregatite altele trei, cu tot cu floricica verde...:).

15 Comments:

At 2:47 PM, Blogger cristi said...

sincer, un hai sictir se potrivea mai bine cu genul de oameni care au produs asa ceva.

si, recunosc, ma pun sa constientizez ca sunt pe un drum gresit. mai degraba ca nu sunt pe drumul bun: ala catre aeroport. oan uei onli! :p

 
At 4:00 PM, Blogger moonbaby said...

gajico, esti tare:)

 
At 4:42 PM, Blogger Sahara Penguin said...

Acuma era tare sa zic: CE AI FACUT CU AFISU' MEEEEEU!!!! :))))

=))

 
At 7:09 PM, Blogger cristi said...

draga runbaby

o sa ajungi sa fii fugarita prin oras de o brigada de popi pe bicilete, in frunte cu teoctist, in scopul de a te arde pe rug pe tine, u little joan of arc! :)

evident, teo, cochet cum e, va purta pe cap un tzucal rosu, gen papa benedict.
aici, gasiti referinta :D
http://abclocal.go.com/kgo/story?section=nation_world&id=4533919

 
At 7:25 PM, Blogger runbaby said...

@moon
cea mai :P

@sahara
ar fi fost foarte tare. puteam sa iesim pe palier sa ne certam, dupa aia si sa tipe la noi de la administratie sa venim sa platim intretinerea si sa nu mai deranjam vecinii...:)

@kristi
lol, take me to your dealer :P

 
At 9:00 PM, Blogger Dănu said...

Asa! Flower-power! Eu te-am aplaudat pe bune pret de un minut(aprox.)...

 
At 12:15 AM, Blogger Unknown said...

Kudos!

 
At 4:03 AM, Anonymous Anonymous said...

Good words break no bones...bravo

 
At 11:14 AM, Anonymous Anonymous said...

proud of you i am :)

 
At 12:21 PM, Blogger runbaby said...

thank you guys :), tin sa va spun ca al treilea fluturas e inca la locul lui, ceea ce mi-a depasit cele mai indraznete asteptari...

Nice new word, Jericho, j'apprends de nouveau :).

Now I'm going to help all the children in need, end the global famine and, of course, to implement world peace ;)...

 
At 7:52 PM, Blogger moonbaby said...

bey, world peace era atributiunea mea:p

 
At 9:54 PM, Blogger runbaby said...

@moonbaby

you can have the peace world instead :P

 
At 2:51 PM, Blogger Cakeinmyear said...

exceleeeeent!

I bow before you master Jedi!

 
At 12:37 PM, Blogger Jo Ilie said...

lasati prostiile, world peace este exclusiv pentru miss univers.

bagati si voi altceva, balenele, calota glaciara, baietii cu creasta... e de unde... :)

 
At 9:57 PM, Blogger runbaby said...

@cake
prea onorata (...) - aici completezi tu cu personajul din razboiul stelelor care ar trebui sa-ti raspunda, eu doar pe master J il stiam si e luat...:)

@jo
eu stiu, faceam un spirit de gluma, bebeul lunatic nu renunta, insa, asa usor :)...

 

Post a Comment

<< Home