omuleti

Tuesday, June 12, 2007

nu

nu sta atat de aproape de mine. nu mai urla. nu te priveste. nu-mi pasa. nu vorbi acum. nu ma lovi. nu rade. nu fi tampit! nu vreau.

nu.

nu-mi spune mie. nu fa lucrul asta. nu mai avem ce discuta. nu intelegi nimic. nu pot. nu mai pot.

nu fi absurda! nu te mai juca. nu manca. nu stagna. nu tine-n tine. nu te duce acolo. nu ti-e frica? nu!

nu ma asculti aproape niciodata. nu pricep. nu sunt cum crezi. n-am vrut sa sune asa. nu te ascunde. nu abandona.

nu veni. nu-ti convine? nu ma vede nimeni. nu te-am intrebat. nu ma intereseaza. nu te blaza. nu fi meschina. nu fugi.

nu plange.

6 Comments:

At 9:34 PM, Anonymous Anonymous said...

Cam multe sentimente aici..NU pot sa nu te hug-uiesc!

 
At 11:08 PM, Blogger Irina said...

=D> =D> =D>

 
At 4:51 AM, Blogger Dănu said...

Si absolut toate pot fi reconstruite astfel incat sa nu se mai auda "nu"-ul ala care taie...

 
At 3:56 PM, Blogger Mihai said...

Miroase a relatie prajita... :)

 
At 4:16 PM, Blogger runbaby said...

"nu" e in proportie uriasa un monolog... si-un strigat catre varii oameni pe care ii percep agresivi (mostly strangers on the street).

nu citi (prea mult) printre randuri :).

 
At 10:39 AM, Blogger Calin said...

Nu inseamna nimic.

 

Post a Comment

<< Home