omuleti

Friday, June 08, 2007

viata ca-n filme (si seriale)

sa razi ca la seinfeld.

sa-ti dea lacrimile ca la ally mc beal.

sa fii nevroza de suburbie americana ca-n weeds.

sa devii criminal cool ca-n nascuti asasini.

sa fii printesa care cucereste inimi din sabrina (cu audrey, of course :).

sa-ti doresti sa fi luat heroina ca sa empatizezi total cu trainspotting.

sa sari de pe stanca cu thelma si louise.

to be jack's inflamed sense of rejection si sa re-evaluezi notiunea de bataie.

sa canti ca-n jesus christ superstar.

sa fugi prin zapada cu noi albinosul si sa dansezi pe sina de tren ca bjork. sau pe plaja cu zorba. sau in ploaie cu gene kelly. sau cu baietii din the full monty. sau cu mary poppins. gata. sau ca al pacino in scent of a woman. chiar gata :).

sa fii sociopata ca-n girl interrupted. sa o arzi ca michael douglas in falling down. sa spargi vasul de sparanghel de perete si sa zici: "don't interrupt me...honey".

sa fugi prin metrou ca amelie.

sa spui: "hello, clarice", "what's up, doc?", "newman!", "fire, walk with me", "well, nobody's perfect", "guns for show, knives for a pro", "va e mila? v-am luat banii!", "no thank you, Turkish, I'm sweet enough", "feed me, sarah", "tomorrow is another day", "pit bull, terrier", "stupid is as stupid does", "vanity is my favorite sin", "where's the fucking money Lebowski?", "forget about it".

sa canti "moon river" cu holly golightly.

sa ai orgasm ca samantha.

sa stii pe de rost cats and dogs si zoolander :)...

to get bette davis' eyes. sa pretinzi ca esti handicapat ca-n idiotii lui von trier. sa traiesti o saptamana ca-n gadjo dilo. sa nu stii daca a fost sau n-a fost si sa nici nu te intereseze. sa editezi hustler. sa incerci sa prinzi a 25-a ora. sa fii the blower's daughter. sa te ascunzi in jungla ca-n apocalypse now. sa-ti iubesti copilul ca in todo sobre mi madre.

sa fugi dupa dubita care nu opreste ca-n little miss sunshine.

sa accepti ca n-o sa-ti amintesti toate filmele care te-au marcat si pe care ai vrea sa le mentionezi.

sa lasi lista deschisa...

6 Comments:

At 11:37 AM, Blogger cristi said...

tocmai am avut un brainstorming cu flori, acum cateva zile... si am constatat cu amaraciune ca nu ne aducem aminte toate cartile pe care le-am citit in facultate si care ne-au marcat. si nici sutele de filme vazute in cinemateca, tot atunci...

sa accepti ca lista ramane deschisa dar ca n-o sa-i mai vezi inceputul, la un moment dat. dar toate lucrurile alea au intrat in tine si te-au facut cel/cea care esti astazi.

chiar daca nu ti le aduci aminte pe toate ;)

 
At 2:09 PM, Blogger Unknown said...

odata am visat ca viata mea era un serial de comedie. multe rasete pe banda, mai multe decat as fi crezut. incat m-am trezit din somn razand in hohote. mintea evadeaza in cele mai ciudate locuri

 
At 7:10 PM, Blogger Sandra G said...

brilliant! sa zici "why can't we all just... get along?" ca jack nicholson, sa incepi sa fredonezi "just a spoonful of sugar" cand te apuci de curatenie, sa poti zice "this is the beginning of a beautiful friendship" macar o data la doua luni si macar o data in viata sa ai ocazia sa demarezi in tromba in timp ce ceva explodeaza in spatele tau si sa get away with it!

bestial post-ul! :)

 
At 9:08 PM, Anonymous Anonymous said...

sunteti patetici, bre...
vorba cuiva: get a fuckin' life!

 
At 11:20 PM, Blogger runbaby said...

@kristi
pai de-aia imbatranim, nu :P?

@jeriko
foarte fain si mie mi-ar placea sa fiu intr-un sitcom

@sandra g
merci :). damn, am uitat de as good as it gets..

@anonim
goes both ways, right :)?

 
At 8:52 AM, Blogger Unknown said...

@ anonimul cu surse anonime:

PATÉTIC, -Ă, patetici, -ce, adj. 1. Plin de patos, care emoţionează, impresionează, înduioşează; plin de emfază, de afectare. 2. (Despre nervi) Care inervează muşchii oblici ai ochiului. – Din fr. pathétique, germ. pathetich.

Vorba cuiva: DEX

 

Post a Comment

<< Home