omuleti

Monday, June 04, 2007

"astia nu-s oameni, doamna, sunt animale"

weekendul asta am ars-o pe strada verona si m-am simtit ca intr-o bula cu oameni normali la 10 metri de magheru.

am primit si dat free hugs, am pus sms-uri pe perete, am fost la concert de orga la biserica anglicana si in turul "case care plang", am facut poza in trei-metri-patrati-de-spatiu-verde-pe-cap-de-bucurestean si am mers doua ore prin soare cu caravana de biciclisti care isi reclamau spatiul in oras. afirmatia de la titlu ii apartine unui tataie rugat frumos sa se dea de pe pista de biciclete de langa cismigiu.

ieri seara a fost concert artanu cu brazda lui novac si au cantat luca intr-o interpretare cum n-as fi crezut ca o sa aud la melodia asta. foarte misto.

in toate zilele astea pe strada au fost copilasi genul "din cartier" care stropeau lumea cu apa, nimic foarte grav, poate doar oleaca iritant. aseara a venit un cocalar, singurul pe care l-am vazut acolo, si l-a dat cu capul de o poarta pe unul dintre pustanii care faceau asta. s-a strans lume sa-l ajute pe copil, inclusiv o cucoana care a venit sa dea din gura ca si pe ea a stropit-o! si cineva a intrebat de ce plange ala micu' si i s-a raspuns "l-a batut un domn".

replica prietenei mele oana a fost geniala. a zis asa:

"asta e ca si cum ai spune: tipa asta e o vaca proasta. pardon, reformulez, e doar o doamna pe care nu prea o inteleg".

a fost frumos pe strada verona.


poza de pe streetdelivery.ro

0 Comments:

Post a Comment

<< Home