omuleti

Friday, June 01, 2007

fly away, little turkey...

saracu' mungiu, dupa ce ca l-au procopsit cu diverse titulaturi idioate, l-au facut artist emerit si s-au impaunat toti ametitii cu meritele omului, aseara a mai patit una intr-un context care parea chiar ok. l-au chemat pe om la antena 1 impreuna cu cativa din echipa filmului si au facut o editie speciala marius tuca show. m-am uitat si eu vreo 10 minute, ii pusesera sa vada un interviu dat tot de el la marius tuca cu sase ani in urma, dupa succesul cu occident. toate bune si frumoase, vai, dar chiar nu te-ai schimbat deloc si am auzit ca si bunica ta a dat interviuri si ce minunat e totul, fii atent ce surpriza avem pentru tine: stii ca ai facut tu filmul ala curcanii nu zboara? da. ne lasi sa-l dam? nu, e, glumesc, bineinteles, puteti sa-l dati. pai sa stii ca noi oricum il avem si o sa-l difuzam, sa vada lumea ce-ai facut tu intre occident si filmul de palme d'or, el are asa, vreo 20 de minute, nu? da. e, merveio, noi am facut o versiune de 10 minute si-o s-o dam pe aia.



what my dick?! a scris cu majuscule pe fata lui mungiu cand a auzit asta, bietul de el, si-asa e munca de sclav pentru orice regizor sa-si editeze filmul, ca trebuie sa taie o gramada din ce-a facut el cu un scop clar in minte, dar sa-i macelareasca antena 1 filmul la jumate cred ca i s-a parut de-a dreptul atroce, da' ce era sa zica saracu'? am dat de-acolo ca vreau sa vad filmul asa cum l-a gandit omul, da' mi-a parut sincer rau pentru el...

hapropo de montaj, vazui zilele trecute pe blogul unei doamne cristina bazavan (jur ca n-am nimic cu tabu, pur si simplu imi iese in cale) un comentariu despre california dreamin' (inainte sa ia premiul), in care respectiva deplangea impotenta alora de n-au avut curaj sa-l editeze, nene, ca e prea lung, plictisitor si oricum nu ia nimic la cannes si putea sa fie asa o bijuterie, da' nu e, fir-ar a naibii de viata si de treaba! stimata doamna, poate n-am inteles eu bine lucrurile, ca nu-s asa desteapta de felul meu, dar ideea nu era tocmai sa-l lase asa cum n-a apucat omul ala mort intr-un accident stupid sa-l termine? asta era tot spilul, din ce-am priceput eu si pare-se ca filmul chiar a reusit sa mai convinga si pe altii in afara de prietenii si rudele decedatului... da' repet, nu ma luati in seama, nu-s de meserie si nici la reviste glossy nu scriu (decat ca sa intru moca la sziget, da' nu se pune)

da, domne, si-asa...:)

6 Comments:

At 1:35 AM, Blogger OnionSoup said...

domne, asa e.

imi place de mungiu de mor. e cel mai fain ursulet regizor.

as vrea sa fie fratele meu mai mare sau ceva in genu asta si sa ma ia cu el cand se duce "la birou" si sa vaz si eu ce face el acolo asa si pe dincolo.

 
At 8:13 PM, Blogger lorin said...

cristina baz e genul de persoana care se pricepe la orice: film, carte, muzica, teatru... asa's jurnalistii de glossy, daca fac un interviu cu un un om mare, cred ca preiau din talentul lui...

 
At 9:02 PM, Anonymous Anonymous said...

cristina baz e CTP-ul presei glossy, omniscienta, omnidocta, omni..yak!
si pentru asa ceva trebuie sa moara copacii?

 
At 7:23 PM, Blogger adevaratul said...

dar filmul este montat de media pro, nu l-a lasat nimeni asa...cum se vrea el neterminat. ma rog, mie mi-a placut chiar si asa lung :)

 
At 11:38 AM, Blogger runbaby said...

aseara l-am vazut si eu si mi-a placut la nebunie; citisem pe undeva ca Nemescu voia sa-l aduca la 2 ore de la 2h35' cat are acum; oricum, n-am vazut cadru lung si plictisitor, poate doar cateva exagerari si intinderi pe alocuri, dar in rest mi s-a parut un film admirabil.

stiu ca s-au facut mici retusuri pentru a-l finaliza si a-l face "difuzabil", dar cele mai multe secvente au ramas asa cum le lasase regizorul. iar daca e cum spui si chiar a fost montat, atunci doamna al carei comentariu l-am citit era la fel de neinformata ca mine :).

da' e bine ca suntem toti in consens (sau asa imi pare) ca filmul e misto :).

 
At 11:02 PM, Blogger adevaratul said...

nu ti se pare chiar suntem. e fain filmul. dar lung :)

 

Post a Comment

<< Home