omuleti

Tuesday, June 26, 2007

lost for words

"Sa intri pe blogul lui morar pe hotnews, ca e ceva misto acolo", imi spune colega mea Carmen azi. "Da, da", zic eu absenta si imi vad de haladuitul pe net, prin cu totul alte locuri, fireste. Peste vreo ora ajung si pe blogul lui morar, citesc acest post foarte fain scris, de altfel si zic "hai sa-l vad si pe respectivul minunat", fiind intr-o dispozitie binevoitor ironica si nimic mai mult.

....

Il cheama Paul Potts si canta Nessun Dorma ca Dumnezeu or maybe even better, am plans si-am fost fara suflare ascultandu-l, m-a purtat pe munti pe care n-am urcat niciodata, in orase pe care n-o sa le vad vreodata si in ceruri unde n-as merita sa ajung...:)

Mi-a amintit de American Beauty si de replica cu there's so much beauty that is hurts (nu stiu citatul pe de rost, ii redau esenta din memorie)

Ladies and gentlemen, Paul Potts

1 Comments:

At 2:37 PM, Blogger rhadoo said...

Priviti-i expresia dupa ce e intrebat ce va canta si vede reactia juriului la raspunsul lui; left me breathless.

Go Paul! And, in fact, he went, a castigat concursul. :)

 

Post a Comment

<< Home