omuleti

Tuesday, June 19, 2007

midday caller

1. Alo, Horatiu? Eu sunt. Da, ma. Auzi, ce voiam sa zic. Da, ma, eu. De la Bucuresti. Asa, stai putin sa-ti zic. Auzi ma, mi-a zis [n-am prins numele] ca tu ti-ai gasit sa-ti iei bilete ieftine. Cat au fost? 139?! Doar atat? De unde le-ai luat, de la o agentie din Mures? Deci chiar de la agentie? Si, auzi, ma, mai stii cum se chema agentia? Nu mai stii? Da' nu poti sa afli? Da, ca vreau si eu, deci chiar de la agentia din Tg. Mures, da? Pai uite, hai ca te sun eu diseara sa-mi zici numele agentiei, asa, pe la 8.30 e bine? Pai da, ca chiar vreau. Pai da, ca la banii astia chiar se merita. Si o sa le zic si alor mei, ca daca te vad in grup la granita nici nu te mai controleaza asa. Pai ea isi ia concediu cand ii zic eu sa-si ia. Da, ma. Bine, ma. Nu, ca acum sunt aici intr-o intalnire. Deci te sun eu diseara, pe la 8-9 asa. Da, da. Bine, pa.

2. Alo, ce faci? Ai mancat? Pai sa te duci sa mananci de la mine, poti sa iei jumate din ce e acolo. Da, normal ca poti. Cum de ce? Ca asa zic eu. Auzi, ia fii atenta. Ce zici de asta? 140 euro bilete in Grecia! Da, de persoana. La vila cu bucatarie proprie, iti iei mancare si gatesti acolo. Am vorbit cu Horatiu si el si-a luat de la o agentie din Targu Mures si putem sa luam si noi de acolo. Eu chiar si 200 de euro tot as da. Si mergem cu mamica si taticu'. Adica aia de la firma din Mures ne fac noua factura pe numele lu' mamica si voucher pe numele nostru, ai inteles? Ca sa n-avem probleme acolo. Cum adica? Pai cine te leaga, de ce esti legata? Doar pe drum, in rest nu ai treaba cu ei. Si se fac croaziere cu 5-6 euro. Mergem pe insula unde s-a filmat filmul ala za bici. Daca iti spun ca am vorbit cu Horatiu, a luat el de la agentie. O sa ma sune el diseara sa-mi spuna. Ce? Pe la 8.30 a zis ca ma suna. Da, haide, du-te sa mananci si gandeste-te, te rog, haide, da? Te pup, ma, sa fii cuminte.

3. Alo, buna ziua, sun in legatura cu anuntul. Da, pentru apartament. Stiti, eu trebuie sa ma mut repede din camin si vreau sa-l vad. Da, cat mai repede. Da' sa ma sunati maine de dimineata, de exemplu daca vreti sa ne vedem la 11.30 sa ma sunati la 9.00 ca sa pot sa le anunt si pe celelalte doua persoane. Da, venim toti sau cel putin doi, doar sa ma sunati. Ieri am vazut un apartament o mizerie, nimic n-avea pe el. Da, sigur [rade] sunt baiat serios. Da' sa ma sunati, da?

5 Comments:

At 8:08 PM, Blogger moonbaby said...

bey, nu-i frumos sa tragi cu urechea la ce vorbesc oamenii.

 
At 8:18 PM, Blogger runbaby said...

stiu, dar n-am avut de ales, eram la un seminar si cetateanul era exact in spatele meu..

 
At 1:32 AM, Blogger Sahara Penguin said...

Salut ma! Sunt eu, Horatiu. Ba, nu se mai poate, serios, au dat aia toate locurile. Sa mor eu. Hai frate ca te descurci tu. Ia si tu Magheru la rand si dai tu de o agentie mai sucara.


Ce tare! Si eu mai aud discutii din astea. Cateodata imi vine sa ii corectez cand se exprima aiurea. (cum ar fi...).

 
At 12:27 AM, Anonymous Anonymous said...

uite si viziunea altora pe aceeasi tema... kind of nice

http://theintimacyofstrangers.com/

adina

 
At 8:35 AM, Blogger runbaby said...

merci, adina, interesant filmuletul :).

 

Post a Comment

<< Home