omuleti

Friday, July 27, 2007

for all the weekends and days to come



Poza de aici.

7 Comments:

At 8:29 PM, Anonymous Anonymous said...

Referitor la comentariul tau de pe adfel.ro - Nu toti isi exprima elucubratiile cu gandul la bani. Unii vor poate sa faca publicitate si asta e una din putine modalitati de testare a incapacitatilor.rezumat in 3 cuv, voiam doar sa-ti spun ca esti o idioata.

 
At 9:13 PM, Blogger runbaby said...

wow :)...

e bine ca vrei sa faci publicitate, cred ca ai atitudinea potrivita.

apropo, pe mine ma cheama miruna cugler, pe tine?

 
At 11:34 PM, Blogger OnionSoup said...

gradele alea multe de la bucuresti au incins spiritele peste masura...

in legatura cu poza: ba, da dastapti mai sunt unii, ce imaginatie au, de unde le vin ideile astea faine. mi-a placut si aia cu vantu. asta din ce fara e ?

la bucuresti am vazut acum lipite pe toate gardurile, cosurile de gunoi, semne de circulatie, etc abtibilde cu "rulz". ce e cu ele?

 
At 11:12 AM, Blogger runbaby said...

caldura mare...:)

apropo, ca sa clarific "comentariul meu idiot" de pe adfel (si la care trebuia raspuns pe adfel, ca acolo am postat, nu pe blogul meu, dar uatever) se referea la un concurs de idei de reclame unde castigatorii isi cedau toate drepturile aferente ideii lor pentru 100 de euro. mie mi s-a parut meschin: sau ii selectezi copilului ideea si-i dai o diploma, un internship, o poza in ziar, ceva simbolic si misto sau ii dai bani, nene, ca 100 de euro e penibil. dupa ce ca-s victime, mai sunt si cu coada in sus, ca vor sa faca publicitate. faceti, copii, da' faceti pe bani, ca e loc, chiar daca inca n-aveti un nume, trust me, I know.

rulz e un magazin de toale, incaltari, skate-uri, placi, subcultura hip/urbana care se marketeaza (azi ma torturez cu cuvintele) in mediile propice grupului pe care il vizeaza, asta e cu abtibildele :)

 
At 10:05 AM, Anonymous Anonymous said...

"comentariul tău idiot" are perfectă dreptate.

comentariu şi mai idiot: condiţiile acestui concurs mi-l prezintă (mie, cârcotaşa) ca fiind o modalitate de a cumpăra cu doi bani un pachet de idei proaspete. mai ales în publicitate, unde ideea e sufletul comerţului...

iar cei care te acuză că eşti cu gândul la bani, sunt în general cei lipsiţi de scrupule, care vor să profite de munca ta fără a te recompensa. Nu-i aşa, anonimule?

 
At 10:46 AM, Blogger ana said...

cine are idei nu se teme ca o sa-i fie furate, dar bineinteles, cand ai o idee, una singura, atunci poate e mai bine sa o tii pentru tine...

 
At 11:19 AM, Blogger runbaby said...

nicely put, anyta :)!

 

Post a Comment

<< Home