omuleti

Saturday, December 29, 2007

despre mine, ce sa-ti spun?

ce cuvinte sa adun, ca-n adevarul lor sa crezi :)?

Am vazut cu intarziere o leapsa nespus de simpatica, de la Senor Pantacruel. Zice asa: ce melodii v-au facut casa casa si sarbatoarea frumoasa in copilarie? Cu ce asociati vremea cand parintii erau tineri si voi picoteati pe langa brad asteptand sa mai pice o ciocolata (asta-i de la mine ;)?. Ehei, monsio, sa tot fie colindele Boney M (the absolute trademark of my White Christmases), rock-urile saltarete ale lui Elvis (si dansurile aferente executate cu mare maiestrie de ai mei parinti) si oleaca de Demis Roussos, ca era sarbatoare, vorba ceea :P.

Ma opresc la cel din urma, pe melodia asta dansam cu tata pe post de relache dupa repriza de rock :))



O sa ma faci sa zic ca am avut o copilarie frumoasa, cel putin pe alocuri. Pai bine iti sade :)?

4 Comments:

At 11:08 AM, Blogger pantacruel said...

la cat de frumos stii sa povestesti
imi pare mai limpede ca love me tender-ul lui elvis ca ai avut o copilarie parfumata. cu dansuri si neastampar de bradut.
de ce crezi ca e atat de trist sa iti amintesti despre bucuriile de demult? :(

 
At 12:23 PM, Blogger runbaby said...

glumeam oleaca, senioria ta. daca admit ca am avut o copilarie frumoasa, how can I keep complaining :)? ma rog, lucrurile nu sunt niciodata atat de simple, pot coexista amintiri superbe si lucruri pe care ai vrea sa le uiti, dar, sa nu-l manii pe Dumnezeu, am fost un copil fericit si neastamparul bradutului a fost doar unul dintre motivele pentru asta. multam de leapsa & compliment ;)

 
At 3:24 PM, Blogger Dănu said...

:) Ba chiar mai mult Demis Roussos! De ai vrea sa te copilaresti putin cu o leapsa cu carti, tare ar fi dragut. (reverenta in paranteza :) )

 
At 6:39 PM, Blogger runbaby said...

vreau, vreau :).

 

Post a Comment

<< Home