omuleti

Friday, December 21, 2007

Disgustingly zen

Mi-am petrecut ani intregi de tinerete irosita, incapabila de altceva decat de o tristete si neimplinire pe care ajunsesem sa le consider parte din fiinta mea. Eram structural nefericita, imi faceam rau si, cred, le faceam rau si altora. Am trait multe momente frumoase in acei ani, dar, per ansamblu, pluteam in deriva and everything pretty much hurt. Eram una dintre cele mai vesele depresive pe care le cunosteam.

Acum imi place sa ma joc in viata mea. E un puzzle din ce in ce mai colorat si piesele se leaga din ce in ce mai usor. Am inteles ca nu sunt structural nefericita, ci doar revoltata. Si ca se poate trai cu asta. Imi place ca sunt libera si dreapta, ca nu ma plec in fata nimanui, ca nu ma intereseaza banii, dar am suficienti (si ca ii fac eu) cat sa n-am nevoie sa ma intereseze. Ca in viata mea este plin de dragoste si ca echilbrul is no longer (just) a scary ghost. Ca iubesc cu tot sufletul si ca prietenii mei sunt aproape. Citeam la Sandra zilele trecute ca un fost depresiv apreciaza mult mai mult fericirea prezenta. E adevarat.

Astazi implinesc 31 de ani si sunt atat de fericita incat mi-e groaza ca o sa mi se descopere o boala letala, ca sa existe o compensatie. Singurul lucru care imi lipseste si singura dorinta pe care o am azi este ca aniversarea urmatoare sa nu mai fie aici. Romania este ultima baricada din drum. Iubitule, vrei sa sarim impreuna peste ea :)?

18 Comments:

At 6:03 PM, Blogger Andreea Demirgian said...

La multi ani RunBaby! Si GodSpeed daca asta e gandul tau!

 
At 6:04 PM, Blogger runbaby said...

sarumana, multumesc, asa sa fie :)!

 
At 6:05 PM, Blogger Irina said...

la multi ani!

and now..."Eram una dintre cele mai vesele depresive pe care le cunosteam." this so reminds me of myself :)

sa inteleg ca e doar o faza..si ca o sa ajung si eu sa ma bucur de cea mai mica raza de soare :)

 
At 6:06 PM, Blogger runbaby said...

eh, nu chiar de cea mai mica, ca ar insemna lobotomie :)), dar, da, o sa ajungi acolo, n-am nici o (scriu despartit ca sa fiu in ton cu tine ;) indoiala!

 
At 6:08 PM, Blogger Croaziera Jurnalul National said...

foarte frumos, dar un depresiv vesel e mereu un depresiv, no matter what. i se mai zice si lucid.
la multi ani!

 
At 7:48 PM, Blogger Cakeinmyear said...

La Multi Ani de 31 de ori! Si, no worries, se darama ea si ultima baricada..

 
At 1:01 AM, Blogger Sahara Penguin said...

Hehe, doamna Guler... sa ne traiti. :P

E de bine, inseamna ca sunt pe calea cea buna...

 
At 11:39 AM, Blogger simonacratel said...

La multi ani! :)

Si iti urez sa ti se implineasca, sa sari si peste baricada aia. :)


te pup

 
At 1:01 PM, Blogger Sandra G said...

La multi ani, miss! Sa continui sa infloresti si sa-ti colorezi viata si sa ne vedem cu bine de partea cealalta a baricadei :)

 
At 1:03 PM, Blogger runbaby said...

multumesc mult, dragutilor. sper ca suntem fiecare pe calea sa cea buna. si daca Romania ne-a produs (si) pe noi, there's probably still hope :).

 
At 8:02 PM, Blogger ina bixade said...

Happy Birthday to you!!!
PS: Femeia la 31 de ani= powerful,intelligent, beautiful si-n curind, peste baricada:)!!! Ina B

 
At 9:19 AM, Blogger simonacratel said...

Dar sa stii ca un pic de nefericire si depresie nu strica! lol. fericirea te pleosteste prea tare. Nu mai doresti sa faci nimic, ci doar sa stai si sa-ti savurezi starea de fericire. Fericirea e un fel de regresie. lol.

Nefericirea si depresia sunt bune atita timp cit nu-ti afecteaza functionarea de zi cu zi, si atita timp cit reprezinta un motor care te impinge sa te autodepasesti.

Stiu, stiu, o sa ma contrazici, dar o sa-ti dai seama la un moment dat ca am dreptate. Dar fericirea suge din tine orice urma de motivatie. daca sunt fericit, ce-mi mai trebuie?!

te pup

 
At 2:53 PM, Blogger runbaby said...

multumesc, ina :).

simona, sunt intrutotul de acord cu tine. nu baltesc in acel tip de fericire molesitoare si cred cu tarie ca fara toata durerea cu care m-am batut ani de zile n-as fi fost azi nici pe jumatate implinita. Iti ascute simturile, te poarta pe drumuri mai putin batute, iti pastreaza luciditatea si ironia vii si, in acelasi timp, te face mai sensibil la durerile altora. I'll always be somehow twisted si nici nu-mi doresc sa fie altfel. Ergo, iti dau dreptate :)).

 
At 12:40 AM, Blogger ionuţ said...

La mulţi ani, Runbaby. Am întârziat, ştiu:)
Cele bune, toate.

 
At 1:35 PM, Blogger runbaby said...

n-ai intarziat deloc :). multam fain!

 
At 1:58 PM, Blogger simonacratel said...

Craciun Fericit si tie!

:)

if you're somehow twisted, well, that makes two of us. lol

and we share the worst memory too. :)

 
At 10:08 PM, Blogger ChriSmilla said...

la multi ani, runbaby!

>:D<

 
At 6:58 AM, Blogger Anti said...

intarziata rau, cu plecaciuni, uram muuult vant la pupa (sau era prora, damn it:)

 

Post a Comment

<< Home