omuleti

Wednesday, December 19, 2007

Mozaic pic-pic

Mai vad/aud una alta. Ma gandesc sa mai zic si la altii. Fara a ma mai justifica pentru ca din in cand in cand trag cu coada ochiului la filmele de pe Hallmark, iata citatul care m-a impresionat, din Judging Amy:

"Cred ca asta e pierderea cea mai mare, sa nu ai pe cineva care renunta la demnitate si ratiune pentru tine"

respectiv, un nume (what's in a name?) de firma de catering, nume pescuit de pe genericul filmului The Wings of the Dove, a very nice one, btw: Good Food for Good People. Si in film joaca una dintre dudele mele preferate: Miss Bonham-Carter herself.

Si vreau sa spun ca azi mi-am gasit tricoul cu I heart 2 read (ca hippiotul din banc :)) si sunt foarte incantata. Si ca mersul pe bicicleta este unul dintre cele mai bune lucruri care mi s-au intamplat vreodata. Si ca vreau sa invat sa cultiv legume si sa fac oale din lut si sa traiesc intr-o padure cu alune :).



Red window from Bruges

6 Comments:

At 3:10 PM, Blogger Mikidos said...

Prietena mea Ina Hemoglobina face mici obiecte din lut alb, se gaseste la metro, le coace in cuptoriu si apoi le picteaza..Oale nu face. Vrei sa faci oale de lut din alea ca in Ghost? Ce frumos..La bunica mea este o padure cu aluni..si un izvor. As pleca maine in lumea aia pe care o descri tu. As face un copil si as sta cu el intr-o casuta cu un ghiveci la geam..Sa ai sarbatori frumoase, sa scri pe un biletel o dorinta si apoi sa ii dai foc intr-o scrumiera. Cica se indeplineste daca iti doresti ceva..normal:))

 
At 8:46 PM, Blogger Dănu said...

Cu toate ca sunt foarte departe de a fi o pupaza, spun ca "vreau sa stau si eu aici". Padurea cu alune pare un loc fabulos to live in :)Da' eu vreau si un lan de levantica, verbina si maci pe margine, pentru culoare.

 
At 9:39 PM, Blogger runbaby said...

putem fi cei doi pitici. si cu macul gasim ce sa facem pe langa culoare :D

just a girl, stiu plastilina de care zici, e faina. nu aspir chiar spre ghost, ma multumesc si cu ceva mai putin spectaculos. multumesc pentru urari, asemenea si tie. ma tem ca nu am dorinte normale, dar o sa fac miscarea cu biletelul anyway.

 
At 7:33 AM, Blogger Anti said...

vin si eu la hansel si gretel

 
At 10:58 AM, Blogger simonacratel said...

se pare ca eu sunt singura rationala dintre voi. lol. n-as vrea sa traiesc intr-o padure decit daca ar fi si supermarketul tot acolo, iar fi-miu cu ce copii sa se intilneasca in pustietate?

avind in vedere ca am facut la modelaj in scoala de mi-a iesit pe nas, si am facut si olarie, si lucrurl asta ma lasa la fel de cumplit de rece.

legume n-as vrea sa invat sa cultiv, ca stiu ca n-as fi buna. As uita sa le ud, sau le-as planta din start prost si n-ar creste.

Imi place si mie citatul din film, asa m-am maritat eu.

:)

 
At 6:46 PM, Blogger Sahara Penguin said...

Am si eu neste poze din Bruges... mama-mama... Casutele alea inconjurate de miros de ciocolata... of...

Cu padurea cu alune cred ca am si eu un pic de rezerve... desi constat ca devin din ce in ce mai putin urbana, cu fiecare an ... :)

 

Post a Comment

<< Home