omuleti

Sunday, December 30, 2007

Encore une fois


Fac o exceptie based on cuteness :) si raspund consecutiv la o a doua leapsa. Ia cartea cea mai aproape de tine, deschide la pagina 123, cauta cea de-a cincea propozitie si scrie pe blog urmatoarele patru fraze sau propozitii zice Danonino. Prea bine, da' sa stii ca trisez. Adica n-am o carte anume aproape, am biblioteca si atunci o sa ma duc sa iau una de acolo. Bon, avem Ingeri cazatori de Tracy Chevalier, o super carte si-o super scriitoare.

Pagina 123, a cincea propozitie and the following four:

"Am studiat cu multa atentie ce scrie in The Queen si Cassel's ca sa nu fac nici o greseala, si chiar am scris propriul meu indreptar, ca sa ajut si alte fete in situatia mea care ar putea avea intrebari despre eticheta corecta pentru doliu. Am rugat-o pe Maude sa ma ajute, dar n-a interesat-o problema. Uneori ii tot da cu constelatiile sau planetele, cu pietrele pe care le-a gasit la Heath, sau cu plantele din gradina mamei ei, pana cand simt ca-mi vine sa urlu".

God, I miss reading this book. Si pe oricare dintre cele scrise de Tracy Chevalier. Recomand cu incredere. Gata :).

5 Comments:

At 12:23 AM, Blogger ib said...

eu nu-nteleg fenomenu' cu leapsa. cand eram mic, fugeam de nu ma prindea nimeni (f.t.l. care-mi placeau mie de obicei nu jucau leapsa, deci n-aveam motiv sa-mpart favoritisme).

poate ca, de-atata bloguit, ni s-a lipit po'neatza de scaun, si cum toata lumea stie, e greu s-alergi cu un scaun lipit de fund. eu am incercat, dar mi s-a spus ca nu-i frumos, miroase urat.

(ghici cine)

 
At 11:50 AM, Blogger runbaby said...

e un transfer dinspre lumea reala inspre cea virtuala :P; kids nowadays don't play leapsa anymore si cred ca nici macar nu incearca sa fuga cu scaunul lipit de fund :). green is the new black, gay is the new straight and the Internet is the ultimate leapsa environment :)).

 
At 1:48 PM, Blogger Dănu said...

Saru'mana de exceptie :)

 
At 1:16 PM, Blogger Unknown said...

ha, ce tare
vonnegut, a man without a country:
la pagina 123 e un desen absolut sumar (o borna? o piatra funerara?) cu legenda
"life is no way to treat an animal"

 
At 1:22 PM, Blogger runbaby said...

beyond tare :)

 

Post a Comment

<< Home