omuleti

Saturday, January 05, 2008

I Provider

Being home alone, adica avand in grija si casa (si, intr-o oarecare masura, preocuparile) alor mei, I found myself today feeding the following:

- cainele (pe care l-am scos si afara de indata ce m-am trezit si fac asta de o saptamana!)
- pisica
- cele doua sau trei veverite din parcul Operei - operatiune complexa pentru care m-am infundat in troiene ca sa ajung la copacii in scorburile carora aruncam nucile
- vrabiile care traiesc in vita de vie de pe casa
- cele 150 (nu sunt atatea, but so they seem cand tot umpli sticle cu apa) de plante ale lui tata raspandite prin toata casa

Printre picaturi am pescuit si eu micul dejun si m-am gandit ce sa-i fac de mancare lui significant other care doarme (I don't usually do that, but being home alone...:).

Acum ma simt ca o femeie din povestirile lui Slavici sau ca Fefeleaga. Ma duc sa dau zapada din curte (not!).

7 Comments:

At 12:20 AM, Blogger ChriSmilla said...

hahaha, de cand n-am mai auzit de Fefeleaga :)) da' tu esti mai tare ca ea, ca dai nuci la veverite! Foarte dragut!

methinks home alone is fun, da' nu mai mult de un uichend :>

 
At 12:06 PM, Blogger runbaby said...

fingers crossed for their plane to land tonight without any delays :))!

 
At 3:31 PM, Blogger simonacratel said...

Si ce-ai facut de mincare?

 
At 3:42 PM, Blogger runbaby said...

as ordinary as it gets: gratar, cartofi prajiti, salata. asta iti da dimensiunea gospodinei care sunt, daca astfel de chestii required previous thinking :))

 
At 4:46 PM, Blogger simonacratel said...

lol

nu ma laud nici eu cu calitatile mele de gospodina. Dar de gatit trebuie sa gatesc, ca-mi place sa maininc. :) Dar la chestii complicate ma bag rar.

 
At 7:54 AM, Blogger ina bixade said...

Dear Fefeleaga:), te felicit ca esti asa domesticated (macar la inceput de an:)

 
At 12:11 PM, Blogger runbaby said...

pai aia a fost the Domestic Day, alta la fel de plina in acest sens nu mai intrevad :D. Multumesc, un inceput de an energizant si domniei tale.

 

Post a Comment

<< Home