omuleti

Monday, February 25, 2008

Just a quick thought

Nu stiu ce faci in general, cum e viata pe la tine si care sunt reperele de timp si spatiu dupa care te ghidezi. Nu stiu cum ai ajuns sa ma cunosti sau de fapt stiu: a fost o chestie de munca si ne-am inteles bine. Mi-a facut placere sa primesc emailuri cu "ce se mai intampla" de la tine si sa-ti raspund. Ocazional ma intreb si eu daca toate iti merg bine. In orice caz, daca mai ai vreodata ideea sa ma suni luni, la 8.30 dimineata ca sa ma intrebi de sanatate, please do refrain yourself from doing that. E ok sa faci asta daca plecam in Bahamas si te temi ca a) am putea rata avionul sau b) o sa uit lotiunea de plaja acasa. Cred. In rest, dupa ora 10.00. Then again, better make it 11.00!

3 Comments:

At 3:38 PM, Blogger OnionSoup said...

faţa la cearşaf, anybody? :)

 
At 4:05 PM, Blogger monsoux said...

dimineata devreme, am inteles. Da' seara tarziu merge? Cam pana la ce ora? :))

 
At 4:10 PM, Blogger runbaby said...

seara tarziu, fara nicio problema. pana la miezul noptii at least (dupa aia ma transform in dovleac) :P

 

Post a Comment

<< Home