omuleti

Wednesday, January 30, 2008

And it's been so long

Desi sunt tentata sa zic ca m-am nascut deprimata :), prima oara cand am inteles holistic cum se poate trai o depresie cu acompaniament a fost cand am auzit Glory Box. Desi ma credeam o fumatoare pasionala, genul la care te uiti si iti aprinzi mental o tigara, in timp ce ii admiri decadenta studiata, mi-am dat seama ca n-am nicio legatura cu fumatul pasional si cu decadenta cand am vazut-o pe Beth Gibbons facand asta in Roseland NYC Live. Desi credeam ca stiu in detaliu coloana sonora pe care va plange toata lumea la inmormantarea mea, plecata nedrept de repede dintr-o viata marcata de tragism (genul de fantezii pe care le avea Amelie stand in pat si mancand floricele :), am auzit-o cu adevarat de-abia cand am ascultat Undenied. Desi credeam ca am invatat prea bine ce inseamna dragostea mistuitoare si aproape dementa, am inteles pe deplin cand mi s-au insinuat in ureche vorbe precum Its only you, who can tell me apart
And its only you, who can turn my wooden heart
. Desi credeam ca viata mea are o cadenta, de-abia Wandering Star mi-a marcat-o cu adevarat.

Desi n-as fi crezut vreodata sa-i vad cu ochii mei, pe 7 aprile, la Amsterdam, o sa pot sa cant alaturi de o multime la fel de tripata (sper): I'm so tired, of playing, playing with this bow and arrow... And no, I am not leaving anything to the other girls to play :). Except for cookies & stuff, of course :D...

6 Comments:

At 8:05 PM, Blogger Irina said...

oh i so envy you... da' si cand ma fac eu mareee!

 
At 11:54 PM, Blogger adevaratul said...

Se facea ca vorbeam cu un prieten la telefon citind ultimul tau post (acesta). Se facea ca iti impartaseam nostalgia, mai mult fredonam piesele pe masura ce le numeai. Am incheiat brusc discutia cand am ajuns la ultimul paragraf, acum doar ma bucur pentru tine si ma gandesc cum o sa fac sa fiu si eu acolo.

 
At 2:06 PM, Blogger runbaby said...

@irina

poate ajung si pe aici, daca tot s-au urnit in turneu :)

@robert

that is so nice :). din pacate, inteleg ca cele de la amsterdam s-ar fi dat toate (prietena care mi-a luat mie a vrut sa mai ia si n-a mai gasit), dar turneul se termina la Bruxelles, pe 8 mai (poate gasesti bilet acolo). Vezi ca pe net sunt tare scumpe - eu gasisem sa iau cu 74 euro si prietena mea din Amsterdam a luat de acolo cu 42. Daca totusi se mai gasesc in Amsterdam, would be so cool if you could make it. Poate iei acreditare ;)

 
At 7:49 PM, Blogger Anti said...

yay, lucky, lucky girl, sa iei tot, sa nu lasi nimica altor domnite

 
At 9:44 PM, Blogger cristi said...

portishead, amsterdam... yumiiiii!!!!!!! in alta ordine de idei, radu (stii tu care) m-a ajutat sa-i (re)descopar pe cure... a fost rili unbelievable... i hope portishea's the next pit stop ;)

 
At 4:06 PM, Blogger Glory Box said...

Ah, Portishead ... Glory Box a fost melodia pe care mi-am pierdut multe nopti cu ochii in tavan depresiva si incrancenata :) I still love it.

Thanks for reminding me :)

 

Post a Comment

<< Home