omuleti

Monday, February 18, 2008

Protestez!

Sambata pe prima tv rula un film despre viata lui Audrey Hepburn cu Jennifer Love Hewitt in rolul principal. Need I say something more?

In parcul Operei se taie copaci. Am simtit drujba cum trece prin mine. Nici nu pot sa incep sa ma gandesc la asta. Exact acolo unde stateau veveritele...

Toti, dar absolut toti oamenii din metrou miroseau a chiftelute.

E luni (de fapt eu n-am o problema majora cu lunea, dar am observat ca e de bon ton sa te plangi).

Am nasul rosu si, sincer, as fi preferat portocaliu cu buline. De orice culoare.

2 Comments:

At 3:57 PM, Blogger Irina said...

E luni si credem ca olimpiada de engleza a fost dubioasa. Din 4 ani a trecut UN SINGUR copil cu 95,50. Iar noi, "nationalistii" ne trezim cu un 90 care ne fute ziua de dimineata. N-am injurat in toata viata cat azi in 2 ore. Si eu protestez! [da, sry de spam :P needed to unload]

 
At 7:14 PM, Blogger OnionSoup said...

@irina: asa vorbeste un olimpic? lumea intreaga se duce de rapa

@runbabe: ce citirori tineri ai!
s(l)ol(z)

@both: pe vremea mea....

 

Post a Comment

<< Home