omuleti

Friday, February 22, 2008

pride avant la lettre

asa, de primavara, ma joc cu o greata zilnica si ea cu mine, de vreo saptamana. am inceput chiar sa ne simpatizam reciproc, ma rog, eu pe ea, cel putin, si, dat fiind faptul ca nu se da dusa, deduc ca sentimentele imi sunt impartasite...

cu toate acestea, lucrez febril in culise sa o fac pierduta, ca na, I'm better off I figured. evident, google, aproape toti cunoscutii si paranoia proprie au zis la unison: what if? nu prea se putea, dar am executat constiincioasa testul: este, fireste, negativ.

ieri am fost la doctor, am discutat varii ipoteze, mai trag un rand de analize ca tot n-am ce face cu banii si mi s-a recomandat sa repet si testul de sarcina. si cucoana imi zice ca daca vreau musai medicatie (nu vreau), sa prestez un omeran in fiecare dimineata pe stomacul gol vreme de o luna. facem abstractie de faptul ca ala e pentru ulcer, ca oricum n-am de gand sa iau, da' m-a distrat dialogul pe care l-am avut cu ea la finele vizitei:

Doctorita: Daca totusi e o sarcina si luati Omeran, singurul efect este o usoara feminizare a fatului de sex masculin (?! n.m.)
Eu: Doamna, nicio problema, I love gay people!


A ras, ceea ce mi s-a parut de bun augur. E prima oara cand un doctor nu-mi spune nimic concludent, dar plec zambind de acolo.

13 Comments:

At 2:09 PM, Blogger cristi said...

:)) sa iei, sa iei, ca pe mine cine o sa ma mai iubeasca atunci cand o sa fiu batran si urat? :D

 
At 2:10 PM, Blogger runbaby said...

vezi, mi-e imposibil sa ma gandesc la toate :))

pentru tine, cu placere :P

 
At 4:47 PM, Blogger Mikidos said...

foarte frumos i-ai spus dnei dr. ce m-am ras:))

 
At 5:14 PM, Blogger OnionSoup said...

si daca iashe fetita, atunci nu o paste nici un risc?
:)

 
At 5:17 PM, Blogger runbaby said...

ba da, ar fi si mai rau, o sa iasa, o sa ceara o papusa barbie si-o rochita roz, iar eu o sa mor de inima rea in maxim 1 an :))

 
At 10:13 PM, Blogger cristi said...

da' cand o cere un peeling chimic-natural, pe genul samantha ot SATC? :p

(stiu, otravit pe loc si eu, daca-mi musc limbutza ;;))

 
At 7:16 AM, Blogger Sahara Penguin said...

Vezi? Doamna doctor a gasit un raspuns pentru toti fanaticii care sustin ca homosexualitatea e o boala.

E o mutatie genetica produsa de consumul abuziv de OMERAN. Clar...Am zis!

 
At 11:08 AM, Blogger simonacratel said...

lol

daca ai fetita, o sa fie o super-fetita. o sa aiba succes mult la baietei.

daca-i baiat, nu stii ca azi toti sunt gay?!

 
At 5:28 PM, Blogger cristi said...

toti? chiar toti sunt gay? hmmm... si pe unde stau ei ascunsi? ;;)

 
At 7:08 AM, Blogger Anti said...

iau de vreo 2 ani omeran, tot imi doresc eu o fetita, o sa iasa indeferent de gen, bun asa

 
At 5:21 PM, Blogger Mikidos said...

@simona/kristi - nu sunt TOTI gay:))Inca! Mai stam doua generatii si ne-am scos, o sa fie toti bisexuali:)) Asa am auzit! Am facut un fel de "studiu" si 80% dintre barbatii intervievati au marturisit ca si-au pus pe ei cel putin o data in viata o rochita de fetita:)) [asta fara nici o legatura cu gay:))]

 
At 6:07 PM, Blogger runbaby said...

bi is the new straight :D!

 
At 8:59 AM, Anonymous Funny Stories said...

vă mulțumesc, blog-ul dvs. este foarte frumos și informativ, Chiar îmi place și i se pare foarte util si interesant, eu sunt vizită la timp prima acest blog si mi se pare foarte frumos, acum i-am de gând să-l împărtășească cu prietenii mei sperăm că ei vor dori, de asemenea ea, păstrați-l în sus
apreciat

 

Post a Comment

<< Home