omuleti

Tuesday, February 12, 2008

sub nivelul marii

in afara de faptul ca am inlocuit zaharul cu guma de mestecat nu pot pretinde ca stiu ceva anume pentru ca simt ca innebunesc de la atata lemn si audit si engleza dar ma ajuta amy amy amy care canta attract me till it hurts to concentrate numai ca nu mai stau pe messenger dar citesc bloguri si simt frigul prin trei pulovere cand sunt pe bicicleta dar sunt smechera si depasesc masinile si ma simt bine ce patetic sa ma iertati ca va importunez cu tampenii si mai ales fara virgule nu prea mai am haine dar e ultima problema zau si nici bani nu prea mai am haha dar facem altii sau cel putin speram am uitat sa zic ca mai nou devin mahmura dupa juma' de pahar de vin dar asta ar fi penultima problema iar prima este ca daca nu ma ridic imediat de pe scaun aici raman

the rain in Spain falls mainly in the plain they say

4 Comments:

At 10:26 PM, Blogger Unknown said...

versurile sunt geniale -)
http://www.youtube.com/watch?v=rZVY-6GMSEQ

 
At 10:51 PM, Blogger runbaby said...

Quelle solitude
De se dire
Que la morsure
Du temps n'est rien

merci bien :)

 
At 10:57 PM, Blogger Unknown said...

Et vivre est dur
Toujours un choix
Mais je jure
Que le Monde est ...à toi!

de rien,cherie! -)

 
At 3:28 AM, Blogger ib said...

eu prefer varianta Family Guy:
the life of the wife is ended by the knife :)

 

Post a Comment

<< Home